چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۰ب.ظ
::آخرین مطلب 39 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

نهضت آسفالت در بنارویه آغاز شده است

  شهردار بنارویه با بیان اینکه موضوع آسفالت کوچه ها و خیابان ها و مشكلات آن دغدغه مشترك همه شهروندان، شهردار و اعضای شورای شهر است، گفت: توجه به معابر،…

 

شهردار بنارویه با بیان اینکه موضوع آسفالت کوچه ها و خیابان ها و مشكلات آن دغدغه مشترك همه شهروندان، شهردار و اعضای شورای شهر است، گفت: توجه به معابر، خیابان ها و کوچه ها، گام مهمي در زیباسازی و تمیز شدن شهر و رضایتمندی شهروندان است.

به گزارش میلاد لارستان، مهدی بشارتی در گفتگو با خبرنگار خبر بنارویه از آغاز نهضت آسفالت در این شهر خبر داد و گفت: آسفالت خیابانها و کوچه های مختلف شهر بنارویه در این دو سال اخیر با شتاب بیشتری انجام شده است.

وی اظهار داشت : وضعیت خیابانها و معابر شهری بنارویه موضوعی است که موجبات گله مندی مردم این شهر است و ما در شهرداری و شورای شهر در راستای تحقق این خواسته مردمی بیشتر بودجه عمرانی را برای آسفالت کوچه و خیابان اختصاص دادیم.

بشارتی در ادامه با بیان اینکه تاکنون بیش از ۳۰هزار متر مربع معابر شهر بنارویه آسفالت شده است، اظهار داشت :در سال گذشته ۱۰هزار مترمربع با اعتباری بالغ بر ۲میلیارد و ۲۰۰میلیون تومان از اعتبارات داخلی شهرداری اجرا و در فاز دوم در سال۱۴۰۲، بیش از ۳۰هزار متر مربع از طریق برگزاری مناقصه و پس از انعقاد قرارداد، در دست اجرا و یا اجرا شده است.

در هفته های گذشته در یک اقدام جهادی خیابانهای محله بالا، شهرک شهید هاشمی و شهید دستغیب، کانال های گاز خیابان فضیلت و امام خامنه ای،کوچه های فرعی مدرسه شهدا و شهید پاکروان کانیوا و آسفالت شده است.

شهردار بنارویه خاطرنشان کرد، حجم و کیفیت خدمات‌رسانی به شهروندان در حوزه آسفالت نسبت به مدت مشابه در چند سال گذشته رشد محسوسی داشته بطوریکه این حجم از آسفالت در بنارویه بی سابقه بوده است.

بشارتی افزود: آسفالت کوچه و خیابان از مطالبات بحق مردم بنارویه است که ما به دنبال تحقق بخشی از آن هستیم.

ف ۱۱۰

 

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۳۰ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۱۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین