پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۴ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

تصاویر: لالایی مادران برای نوزادان در همایش شیرخوارگان حسینی در لار

همزمان با فرارسیدن اولین جمعه ماه محرم، مراسم شیرخوارگان حسینی با حضور مادران و نوزادان در شهر لار برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان، به مناسبت ایام عزاداری سید و…

همزمان با فرارسیدن اولین جمعه ماه محرم، مراسم شیرخوارگان حسینی با حضور مادران و نوزادان در شهر لار برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان، به مناسبت ایام عزاداری سید و سالار شهیدان و یاران باوفایش اجتماع عظیم شیرخوارگان حسینی (ع)، همزمان با فرارسیدن اولین جمعه ماه محرم، مراسم شیرخوارگان حسینی با حضور مادران و نوزادان، صبح جمعه ۳۰ تیر ۱۴۰۲ درگلزار شهدا شهر لار برگزار شد.

در این همایش‌ها مادران به همراه کودکان شیرخوار خود با لباس، روسری و پیشانی‌بند به رنگ سبز حضور پیدا کردند و شرکت‌کنندگان برای علی‌اصغر کودک شیرخوار امام حسین(ع) در کربلا به گریه و عزاداری و مرثیه‌سرایی پرداختند.

در این همایش معنوی، مادران لاری در حالی‌که نوزادان خود را بر دستان و آغوش خود داشتند با بلندکردن آن‌ها بر دستان خود به یاد مظلومیت حضرت علی اصغر (ع) لالایی سردادند و کودکان نیز با بی‌قراری‌هایشان با طفل ۶ ماهه امام حسین (ع) هم‌نوا شدند.

مداحان در همایش شیرخوارگان حسینی به یاد شهدای دشت نینوا مرثیه‌سرایی و نوحه‌خوانی کردند و مادران هم نوای لالایی را به یاد مادر علی اصغر (ع) زمزمه کردند.

این مراسم معنوی از سوی هیئت شیرخوارگان حسینی، کانون فرهنگی هنری حضرت علی اصغر علیه السلام، پایگاه مقاومت بسیج شهید علی اکبر رزبان و با همکاری گلزار شهدای لار برگزار شد.

در ادامه تصاویری از این مراسم را از لنز دوربین علی یگانه لاری می‌بینیم:

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۳۰ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۶:۲۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین