یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۰ب.ظ
::آخرین مطلب 58 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

کار زیبای بسیجیان پایگاه شهید شاکری در پی اهانت به قرآن کریم

بسیجیان پایگاه شهید شاکری در پی اهانت به قرآن کریم در مراسم زنجیرزنی شب های محرم دست به کار زیبایی زدند. به گزارش میلاد لارستان، در پی اهانت دوباره به…

بسیجیان پایگاه شهید شاکری در پی اهانت به قرآن کریم در مراسم زنجیرزنی شب های محرم دست به کار زیبایی زدند.

به گزارش میلاد لارستان، در پی اهانت دوباره به قرآن کریم، بسیجیان پایگاه مقاومت شهید اسماعیل شاکری لارستان در جهت محکومیت این اقدام خصمانه و بزرگداشت ساحت قرآن کریم، طی حرکتی زیبا در مراسم زنجیرزنی شب های محرم قرآن را گرامی داشته و بیانیه ای را در این خصوص صادر کردند.

 

متن بیانیه:

“بسم‌الله الرحمن الرحیم

«إِنَّ الَّذِینَ کَفَرُوا بِالذِّکْرِ لَمَّا جاءَهُمْ وَ إِنّهُ لَکِتابٌ عَزِیزٌ «۴۱» سوره مبارکه فصلت.

«البتّه کسانی که به قرآن، چون به سراغشان آمد کفر ورزیدند (به کیفر خود می‌رسند) در حالی که قرآن کتابی نفوذناپذیر است.»

اقدام دین‎ ستیزانه و هنجارشکنانه دشمنان اسلام بیانگر دو واقعیت گسترش روزافزون دین اسلام و استیصال دشمنان در مقابل این نور جاودان است.

اقدام غیرانسانی سوئد با وجود برخی حمایت جنایتکاران جهانی، مورد تأیید هیچ انسان آزاده و هیچکدام از جوامع و کشور‌های منادی و حامی صلح و اتحاد و امنیت جهانی نیست.

بسیجیان پایگاه مقاومت شهید اسماعیل شاکری لارستان و عزاداران هیئت زنجیرزنی سیدالشهدا علیه السلام، اقدام هتاکانه و توهین به مقام شامخ قرآن را به‌شدت محکوم و اعلام می‌کند که نور قرآن هیچ‌گاه در دل‌های بشری کم نشده و اقدامات مذبوحانه که با چراغ سبز استکبار و سلطه رسانه‌ای صهیونیسم جهانی انجام می‌گیرد، نه تنها هیچ خللی در انگیزه و باور به این کتاب آسمانی ایجاد نخواهد کرد، بلکه زمینه اتحاد هر چه بیشتر مسلمانان را به‌خصوص در ایام مبارک حج فراهم می‌کند تا جایی که امروز نه تنها اعتراض مسلمانانِ نقاط مختلف جهان در محکومیت اقدام مذکور را به دنبال داشته بلکه مخالفت پیروان ادیان محترم الهی در توهین به مقدس‎ترین مقدسات مسلمانان را شاهد هستیم.

امید است ملل آزاده جهان با اطلاع و اشراف به نیت سوء دشمنان در جریحه‌دار کردن احساسات پاک مسلمانان به آخرین معجزه تاریخ، این حرکت مذبوحانه را به شدت محکوم کنند تا جسارت توهین به ادیان و کتب الهی برای همیشه دقت شود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۴:۵۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین