پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۴ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

جدیدترین آمار بارندگی روز گذشته لارستان

طی بارندگی روز گذشته در ابتدای سال۹۵ لارستان ۹٫۵ میلیمتر باران در لار بارید. به گزارش میلادلارستان رئیس اداره هواشناسی لارستان در گفتگوی اختصاصی اظهار داشت: در بارندگی روز گذشته که اولین بارندگی سال۹۵ منطقه جنوب فارس می باشد درکل منطقه لارستان حدود ۷۰ میلیمتر باران بارید

طی بارندگی روز گذشته در ابتدای سال۹۵  لارستان ۹٫۵ میلیمتر باران در لار بارید. به گزارش میلادلارستان رئیس اداره هواشناسی لارستان در گفتگوی اختصاصی اظهار داشت: در بارندگی روز گذشته که اولین بارندگی سال۹۵ منطقه جنوب فارس می باشد  درکل منطقه لارستان حدود ۷۰ میلیمتر باران بارید که بر این اساس حدود ۹٫۵ میلیمتر در لار، ۱۶ میلیمتر در جویم، ۱۲٫۵ میلیمتر در بنارویه، ۷ میلیمتر در بیرم، ۱۰ میلیمتر در عمادده، ۱۰ میلیمتر در شرفویه، ۹ میلیمتر در دیده بان و ۱۰ میلیمتر در اوز گزارش شده است.

این گزارش حاکی است که سال زراعی جاری به صورت تجمعی ۱۹۳ میلیمتر بارش باران در منطقه باریدن گرفته است. به گزارش میلادلارستان عباسی افزود: به دلیل بارندگی روز گذشته حدود ۵-۶ درجه سانتی گراد دمای هوا کاهش داشته و این کاهش دما احتمالا طی روزهای آینده پایدار بماند.

وی ادامه داد: بر اساس پیش بینی های صورت گرفته احتمالا سامانه بارشی جدید دیگری طی روزهای آتی(۱۰ فروردین ماه) لارستان را فرا خواهد گرفت.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۴ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۵۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین