پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۳ب.ظ
::آخرین مطلب 10 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4
پیش از ظهر امروز با عنوان مجمع مشورتی لار برگزار شد:

اولین نشست وحدت و همدلی،توسعه و پیشرفت اقتصادی لارستان

نماینده مردم در مجلس طی سخنانی در اولین نشست وحدت و همدلی، توسعه و پیشرفت اقتصادی در لار از برگزاری نشست های بعدی در شهرستان های خنج و گراش و نیز بخش های لارستان خبر داد.

نماینده مردم لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی طی سخنانی در اولین نشست از سلسله نشست های وحدت و همدلی، توسعه و پیشرفت اقتصادی در لار از برگزاری نشست های بعدی در شهرستان های خنج و گراش و نیز بخش های لارستان خبر داده و اظهار داشت: در اولین نشست که در لار برگزار شده  از تمامی سلایق و طیف های مختلف فکری، کاندیداهای نمایندگی مجلس از لار و نیز نمایندگان ادوار مجلس دعوت به عمل آمده است.

به گزارش میلادلارستان اولین نشست از سلسله نشست های وحدت و همدلی، توسعه و پیشرفت اقتصادی به دعوت دفتر نماینده لارستان، خنج و گراش با عنوان “مجمع مشورتی لار” پیش از ظهر امروز با حضور نخبگان و صاحب نظران لاری ساکن در تهران و شیراز و نیز معتمدین لاری برگزار شد.

در ابتدای این نشست دکتر جعفرپور نماینده مردم در مجلس طی سخنانی ضمن تبریک سال جدید و بیان لزوم توجه به شعار سال، از اهداف این نشست سخن گفته و اظهار داشت: در اولین نشست که در لار برگزار شده  از تمامی سلایق و طیف های مختلف فکری، کاندیداهای نمایندگی مجلس از لار و نیز نمایندگان ادوار مجلس دعوت به عمل آمده و همین روند در سایر نشست ها که طی ۲ ماه آینده ان شاء الله در خنج و گراش و سایر بخش های لارستان برگزار می شود نیز ادامه خواهد یافت.

به گزارش میلادلارستان در این نشست علاوه بر نماینده مردم، آقایان روئینا، علیپور، شیخی، افکاری، باقری و طاهری فرد نیز در سخنانی به اهمیت برنامه ریزی راهبردی و بیان نمونه های موردی از موضوع فوق پرداخته و راهکارهای مختلف در زمینه توسعه منطقه را مورد اشاره قرار دادند. در ادامه نیز آقایان عبدالله محبی و صادق نژادان در سخنانی کوتاه مواردی را بر اساس تجربیات خویش  به سمع و نظر حضار رسانده و پیشنهادهایی ارائه دادند.

گزارش تفصیلی این نشست تا ساعاتی دیگر ارسال می گردد.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۵ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۳:۴۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین