یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۱۸ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی ساختمان پاسگاه انتظامی شهر لطیفی

پاسگاه انتظامی شهر لطیفی در زمینی به مساحت ۴۰۰ متر مربع در دو طبقه توسط خیرین محلی شهرهای لطیفی و خور با مشارکت فرماندهی انتظامی لارستان در حال احداث است…

پاسگاه انتظامی شهر لطیفی در زمینی به مساحت ۴۰۰ متر مربع در دو طبقه توسط خیرین محلی شهرهای لطیفی و خور با مشارکت فرماندهی انتظامی لارستان در حال احداث است و تاکنون ۲ میلیارد تومان برای آن هزینه شده است و در حال حاضر ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان به همراه احمد علمدار معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه لارستان، سرهنگ سید محمد یوسفی فرماندهی انتظامی لارستان وحضرت حجت الاسلام والمسلمین حسنی رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی و جمعی از اعضا شورای اسلامی شهر لطیفی از ساختمان در حال احداث پاسگاه شهر لطیفی لارستان بازدید کرد و از جریان اجرای عملیات این طرح اطلاع یافت.

این پاسگاه در زمینی به مساحت ۴۰۰ متر مربع در دو طبقه توسط خیرین محلی شهرهای لطیفی و خور با مشارکت فرماندهی انتظامی لارستان در حال احداث است و تاکنون ۲ میلیارد تومان برای آن هزینه شده است و در حال حاضر ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۹ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲:۳۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی ساختمان پاسگاه انتظامی شهر لطیفی”

  1. یک خیر اندیش. از. لار گفت:

    اسم ورسم مسولین با احترام مطرح و نوشته. میشود. اما. اسم ورسم. خیران. بزرگوار نام برده. نمیشود آیا به نظر شما این. رسم. درستی. است

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین