جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۵ق.ظ
::آخرین مطلب 54 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

آسیب به حدود ۱۰۰ واحد مسکونی، کارگاه‌ها و مراکز درمانی در پی زلزله اوز

بر اساس ارزیابی‌های اولیه این زمین لرزه خسارت جانی نداشته است. به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، فرماندار اوز گفت: زمین لرزه‌ای به بزرگی ۴…

بر اساس ارزیابی‌های اولیه این زمین لرزه خسارت جانی نداشته است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، فرماندار اوز گفت: زمین لرزه‌ای به بزرگی ۴ و ۷ دهم ریشتر، شامگاه جمعه، اوز در جنوب فارس را لرزاند.

محمدی افزود: در پی وقوع این زمین لرزه ۱۶ نفر از شهروندان اوز مصدوم شدند که عمدتا به علت خروج از ساختمان هنگام زلزله رخ داده بود که همگی سرپایی درمان و از مراکز درمانی مرخص شدند.

او ادامه داد: این زمین لرزه در عمق ۱۴ کیلومتری رخ داده و سبب آسیب به حدود ۱۰۰ واحد مسکونی، کارگاه‌ها و مراکز درمانی شده که این آسیب‌ها بین۷۰ تا ۸۰ درصد است، البته این آمار اولیه است که در صورت قطعی شدن گزارش ها اعلام خواهد شد.

فرماندار اوز گفت: در پی وقوع زمین لرزه جلسه بحران تشکیل و تیم‌های ارزیاب هلال احمر و بنیاد مسکن شهرستان برای ارزیابی میزان خسارت به محل اعزام شدند.

محمدی افزود: خسارت دیدگانی که منازل آن‌ها هنوز مورد بازدید و ارزیابی قرار نگرفته می‌توانند برای اعلام خسارت به فرمانداری یا بنیاد مسکن شهرستان مراجعه کنند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۷:۱۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “آسیب به حدود ۱۰۰ واحد مسکونی، کارگاه‌ها و مراکز درمانی در پی زلزله اوز”

  1. به زلزله. زدگان. اوز. کمکی. نمیشود ؟؟ گفت:

    متاسفان هیچگونه کمک به زلز له زدگان. اوز. نمیشود که هیچ. اعلام کرده اند که هیچگونه خسارت. جانی. ومالی. بوجود. نیامده است واقعا که مایه تعجب همه مردم. زلزله زد ه وخانه خراب شدگان. واسیب. دیدگان. شده است

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین