جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۳۰ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

کلنگ زنی و افتتاح ۶ پروژه علوم پزشکی لارستان در هفته دولت

رییس دانشگاه علوم پزشکی لارستان از کلنگ زنی و افتتاح شش پروژه در هفته دولت با اعتبار قریب به ۱۴۰ میلیارد ریال و در مساحتی بالغ بر ۳۰۰۰ مترمربع خبر…

رییس دانشگاه علوم پزشکی لارستان از کلنگ زنی و افتتاح شش پروژه در هفته دولت با اعتبار قریب به ۱۴۰ میلیارد ریال و در مساحتی بالغ بر ۳۰۰۰ مترمربع خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از وبدا لارستان، محسن سلمان‌پور در آستانه آغاز هفته دولت، ضمن گرامیداشت این هفته و تاکید بر لزوم آگاهی بخشی در خصوص اقدامات موثر دولت، از اختصاص اعتبار ۱۳۶ میلیارد ریالی از محل اعتبارات دولتی و همراهی خیرین برای شش پروژه در حوزه بهداشتی، درمانی و آموزش پزشکی مجموعه تحت پوشش علوم پزشکی لارستان خبر داد.

وی در این خصوص اظهار داشت: ارتباط تنگاتنگ و دلسوزانه خیرین در حوزه‌های بهداشتی، درمانی و آموزش پزشکی باعث شده تا بتوانیم در شرایط اقتصادی کنونی کشور با همراهی این عزیزان، اعتبارات خوبی را از دولت جذب کرده و علاوه بر تکمیل پروژه های ناتمام و برزمین مانده، کلنگ طرح های جدید را هم به زمین بزنیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی لارستان با اشاره به ۲۶۳۰ مترمربع متراژ پروژه های آماده بهره برداری در هفته دولت افزود: با توزیع عادلانه اعتبارات توانسته ایم پروژه زمین چمن مصنوعی دانشکده پرستاری حضرت زینب(س) لارستان در بخش مرکزی، خانه بهداشت بالاده در بخش بیرم، محوطه خوابگاه دانشکده بهداشت در شهر اوز و همچنین نگهبانی، داروخانه و پانسیون پزشک مرکز خدمات جامع سلامت بیدشهر را به بهره برداری برسانیم.

سلمان‌پور تصریح کرد: از جمله مطالبات مردم، اختصاص پایگاه اورژانس جاده‌ای به شهر بنارویه بوده که همراستا با پیشبرد روال اداری لازم، کلنگ ساختمان این پایگاه در زمینی به متراژ ۱۴۵ مترمربع نیز در این هفته به زمین زده میشود.

وی خاطرنشان کرد: پایگاه سلامت شهری فیشور به مساحت ۲۵۰ متر مربع نیز، دیگر پروژه ای است که در هفته دولت کلنگ زنی می‌شود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۱ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۳:۰۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

3 Responses to “کلنگ زنی و افتتاح ۶ پروژه علوم پزشکی لارستان در هفته دولت”

  1. نیکوکار. از بید شهر. اوز گفت:

    بیشتر پروژه‌ ها خیر ساز. ودر شهرستان. اوز. انجام. میشود. مانند دانشکده بهداشت و پروژه‌ای بخش بیدشهر. ودهستان فیشور. در شهرستان. اوز. هستند که اکثرا. با کمک خیران. ونیکوکاران. محلی. انجام. میشود

  2. ناشناس گفت:

    چرا نامی از پروژههای شهرستان خنج به میان نیامده

  3. جهت اطلاع. ناشناس گفت:

    شبکه بهداشت. ودرمان خنج درحال جدا شدن. از. لار. است وزیر مجموعه. فارس. میشود

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین