دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۳۰ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

پیام تسلیت نماینده مردم در پی حادثه سقوط بالگرد در فارس

در پی حادثه سقوط بالگرد مرکز اورژانس فارس در شامگاه گذشته که متاسفانه منجر به فوت تمامی سرنشینان آن شد، دکترجعفرپور نماینده مردم در مجلس در پیامی این حادثه را تسلیت گفت.

در پی حادثه سقوط بالگرد مرکز اورژانس فارس در شامگاه گذشته که متاسفانه منجر به فوت تمامی سرنشینان آن شد، دکترجعفرپور نماینده مردم در مجلس در پیامی این حادثه را تسلیت گفت. متن پیام نماینده مردم به شرح زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

حادثه دردناک سقوط بالگرد مرکز اورژانس فارس، که همراه پرسنل و مصدوم اعزامی به شیراز، یکی از عزیزترین پرسنل مرکز اورژانس شهرستان خنج نیز حضور داشت و جان پاک خویش بر سر پیمان خود، در خدمت به مصدومان از دست داد،موجب تالم و تاثر عمیق گردید. اینجانب ضمن تکریم و بزرگداشت اقدام انسان دوستانه کادر پرواز که با وجود مشکلات پرواز در شب، اینچنین برای خدمت به همنوعان از خودگذشتگی به خرج داده اند، به برادر ارجمند جناب دکتر عالی منش مدیر کل اورژانس فارس، خانواده کلیه جان باختگان این حادثه و مردم شریف شهرستان خنج تسلیت و تعزیت عرض نموده، صبر و اجر برای بازماندگان و همراهی با انبیاء و صلحاء و شهدا در روز حشر برای خدمتگزارانی که در این سانحه به دیار باقی شتافتند آرزومندم.

جمشید جعفرپور نماینده مردم شریف لارستان، خنج و گراش

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۷ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۷:۴۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین