شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۵ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

براساس مصوبات دولت تسهیلات لازم برای بازسازی منازل زلزله‌زده اوز پرداخت می‌شود

وزیر کشور با اشاره به اینکه کمک‌رسانی اولیه صورت گرفته، گفت: بنیاد مسکن نیز کار خود را شروع کرده و در این سفر نیازمندی‌ها نیز بررسی می‌شود و براساس مصوبات…

وزیر کشور با اشاره به اینکه کمک‌رسانی اولیه صورت گرفته، گفت: بنیاد مسکن نیز کار خود را شروع کرده و در این سفر نیازمندی‌ها نیز بررسی می‌شود و براساس مصوبات دولت تسهیلات لازم برای بازسازی منازل داده می‌شود.

به گزارش میلاد لارستان، احمد وحیدی که به منظور بررسی مسائل و مشکلات زلزله‌زدگان شهر اوز به این شهر سفر کرده است، پس از بازدید از برخی مناطق آسیب‌دیده، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه حدود ۳۳۰ خانه دچار آسیب شده که نیاز به بازسازی و تعمیر دارد، اظهار داشت: براساس گزارشات اعلام شده، نزدیک به ۶۰۰ خانه در شهرستان اوز نیاز به بازسازی یا تعمیر دارد.

وی هدف از سفر خود به شهر اوز را مشاهده مشکلات از نزدیک و دیدار با مردم برشمرد و افزود: ادارات مختلف اعم از؛ بنیاد مسکن، هلال‌احمر، سپاه و غیره تعدادی کانکس برای اسکان موقت به این منطقه فرستاده و استقرار یافته است.

وزیر کشور با اشاره به اینکه کمک‌رسانی اولیه صورت گرفته، تصریح کرد: بنیاد مسکن نیز کار خود را شروع کرده و در این سفر نیازمندی‌ها نیز بررسی می‌شود و براساس مصوبات دولت تسهیلات لازم برای بازسازی منازل داده می‌شود.

این مسئول در پاسخ به سوالی درباره میزان رضایت شما از اقدامات صورت گرفته چقدر است، خاطر نشان کرد: در حوادث این‌چنینی، معمولاَ اسکان اضظراری تعیین می‌شود و کاری که به همت هلال احمر انجام شده، کار اسکان اولیه را انجام داده‌اند و مراحل بعدی شناسایی خسارت‌ها و جبران آن است و کار در حال اجراست که قطعاَ می‌بایست سرعت کار بیشتر کنیم.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۳:۳۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین