یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۰۳ق.ظ
::آخرین مطلب 8 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

پیام نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید

بسم الله الرحمن الرحیم  اول مهر ماه شروع سال تحصیلی مدارس و دانشگاه ها و آغاز تکاپویی دیگر برای کسب علم و دانش است. حرکت میلیون ها دانش آموز و…

بسم الله الرحمن الرحیم

 
اول مهر ماه شروع سال تحصیلی مدارس و دانشگاه ها و آغاز تکاپویی دیگر برای کسب علم و دانش است.

حرکت میلیون ها دانش آموز و دانشجو به سوی مراکز تعلیم و تربیت بسان خونی که در رگهای خیابانها جاری می شودو حضور چند صد هزار معلم و استاد، نشاط و سرزندگی تازه ای به جامعه می بخشد.

دیدار مجدد دوستان و همکلاسی ها، معلمان قدیم و همکاران جدید جنب و جوش و شور تازه ای در مدارس و مراکز علمی برپا و شکوفایی بذر معرفت رویش جوانه های آگاهی را نوید می دهد.

در شرایط امروز جهانی که دشمنان جمهوری اسلامی ایران با تأکید بر توان علمی وفناوری خود، برای به زانو در آوردن مردم مسلمان وولایت مدار ایران، از حربه تحریم و محرومیت علمی و ممانعت از دسترسی جوانان و دانشجویان کشور به یافته های علمی روز استفاده می کنند، مطمئنا یکی از وجوه جهاد و تلاش برای حفظ کیان جمهوری اسلامی، مجاهده و تلاش علمی است که با مدیریت دانش و بهره گیری از توان نخبگان علمی امکان پذیر می باشد و به دلیل همین ضرورت و اولویت است که علم آموزی و دستیابی به آخرین پیشرفت های علمی همواره مورد تأکید رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بوده است که حتی در شرایط دشوار تحریم، رشد چشمگیر شاخص های علم و فناوری ادامه دارد.

مسلما سنگ بنای پیشرفت های علم و فناوری در سطوح عالی از مدارس گذاشته می شود و در سایه تلاش معلمان با فضیلت در مدارس، دانش آموزانی آگاه، پر تلاش و علاقه مند به پژوهش و تحقیق و مؤمن به ارزش های مکتبی تربیت خواهند شد که امید فردای این ملت و ادامه دهنده راه دانش آموزان و دانشجویانی اند که در مسیر دفاع از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی و راه امام راحل و مقام معظم رهبری با نثار خون خود درخت استقلال این مرز و بوم را آبیاری کردند.

اول مهر ماه شروع مجدد مهربانی را به همه همکاران شریف فرهنگی خود و به دانش آموزان و دانشجویان لارستانی، خنجی و گراشی صمیمانه تبریک می گویم. 

 

دکتر جمشید جعفرپور

نماینده مردم شریف لارستان، خنج و گراش

در مجلس شورای اسلامی

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۱ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۳:۰۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین