سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۷ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

حضور ریاست محترم جمهور و هیئت همراه گرامی باد

دومین سفر استانی دولت سیزدهم به استان پهناور فارس گرامی داشته و ضمن عرض خیر مقدم به همه عزیزان در تشریف ‌فرمایی به سومین حرم اهل‌بیت و استان ادب پرور،…

دومین سفر استانی دولت سیزدهم به استان پهناور فارس گرامی داشته و ضمن عرض خیر مقدم به همه عزیزان در تشریف ‌فرمایی به سومین حرم اهل‌بیت و استان ادب پرور، موفقیت در پیشبرد اهداف و رفع موانع و گرفتاری ها و ایجاد آرامش مادی و معنوی در جامعه و توسعه و پیشرفت مناطق و سازندگی و سرزندگی جمهوری اسلامی ایران از خداوند منان آرزومندیم.

 آقای رئیس جمهور! یکی از مناطقی که در نقشه‌های موجود از قاجار تا پهلوی اول به‌عنوان یک ایالت، مطرح بوده «لارستان فارس» است که از نظر موقعیت جغرافیایی درحال‌حاضر موقعیتی بسیار حساس دارد و نقطه اتصال فارس به هرمزگان محسوب می‌شود.

لارستان، دارای اداره کل راه و شهرسازی است که برخی افراد برای تأسیس اداره کل حمل‌ونقل جاده‌ای در آن کارشکنی می‌نمایند.

این شهرستان پس از شیراز، دارای  اداره کل فرودگاه لارستان بوده که از نظر پروازهای خارجی، ششمین رتبه کشوری  را به خود اختصاص داده است.

لارستان در میان شهرستان‌های استان فارس، نزدیک‌ترین راه به راه‌آهن سراسری دارد که بی‌اعتناء از کنار آن گذشته و جامعه را از این نعمت محروم کرده‌اند.

 این شهرستان از طریق شهرستان بستک استان هرمزگان، نزدیک‌ترین مسیر  برای اتصال به آب دریا را داراست که متأسفانه نظر لطف و مرحمتی در آن مشاهده نمی‌شود.

 حضرت آقای رئیسی! راه بسیار حساس شیراز- جهرم- جویم- لار- بندرعباس که سنگین‌ترین بار ترافیکی اعم از ماشین‌های سنگین، تریلرهای مواد سوختی، سرویس‌های مسافرتی و ماشین سواری را حمل می‌کند، در مسیر منطقه لارستان به استان هرمزگان بعضاً از دو بانده بودن برخوردار نیست و آمار مرگ‌ومیر در این جاده بالاست، طوری که در افکار عمومی به «جاده مرگ» اشتهار یافته که رسیدگی به آن از ضروریات است.

شما را به شهدایی که برای تأمین و تأسیس اولین خاستگاه انقلاب اسلامی در مشروطه به رهبری آیت‌الله مجاهد سید عبدالحسین لاری قیام نمودند و پس‌از مبارزات متعدد در چنگال قوامی ها گرفتار و شهید و غارت شدند، سوگند می دهیم که با نظر لطف و مرحمت، محبت فرموده و معضلات منطقه لارستان را مرتفع نمایید و اجازه ندهید بیش از این حقوق مردم شهید پرور و صبور این منطقه تضییع گردد.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۹:۲۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین