سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۸ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 17

هفته سوم خردادماه 1379 – شماره 145 (افتتاح مجلس ششم و مسؤوليت مجلسيان)

با سپاسگزارى از ايزد منان كه به ملت ما توفيق عنايت فرمود كه با هوشيارى و درايت نمايندگان مورد نظر خويش را انتخاب و روانه خانه ملت نمايد تا آنان…

با سپاسگزارى از ايزد منان كه به ملت ما توفيق عنايت فرمود كه با هوشيارى و درايت نمايندگان مورد نظر خويش را انتخاب و روانه خانه ملت نمايد تا آنان در رفع معضلات و مشكلات جامعه كوشا باشند و در ايجاد آرامش و رفاه جامعه و گسترش معنويت و انسانيت سعى بليغ نموده و رنج خود و راحت موكلان را به جان بخرند.
 نكته‏اى كه نمايندگان محترم بايد سرلوحه كار خويش قرار دهند، تعيين برنامه صحيح جهت رفع مشكلات اقتصادى و معيشتى مردم و جلوگيرى از بيكارى و جلوگيرى از يأس‏آفرينى در جوان و نوجوانان اجتماع است اين مهم با تأمين كارهاى مفيد گسترش صنايع مورد نياز، توسعه كشاورزى و دامپرورى و تأمين محصولات استراتژيك بر اساس وضعيت اقليمى و زيست‏محيطى كشور قابل تحقق است.
 منطقه لارستان نيز در مشكلات يادشده مشاركت داد و جوانان اين مرز و بوم نياز به تأمين منابع اقتصادى و ايجاد شغل دارند و نماينده محترم لارستان نيز بايد با هماهنگى با مسؤولان داخل شهرستان و بررسى اوضاع جغرافيايى منطقه در جذب سرمايه، تأسيس صنايع مورد نياز و… اقدام لازم به عمل آورد. براى تأمين يك سرى شغل‏ها هرچند محدود مى‏توان چند كار نيمه تمام را به پايان رساند و از آن بهره برد.
 ۱- ترغيب و تحريض در سرمايه‏گذارى شركت سيمان لارستان و تأكيد بر تسريع راه‏اندازى و رفع مشكلات و موانع آن
 ۲- تسريع در تكميل راه لار – بندرعباس از طريق كهورستان كه خود يك راه ترانزيتى براى لار خواهد بود و اشتغال را در حدى هرچند محدود توسعه خواهد داد.
 ۳- تسريع در تكميل راه لار به شيراز از طريق جهرم كه با توجه به تكميل راه لار به بندرعباس كمك شايانى به حمل و نقل كالا از طريق جهرم به بندرعباس – جهرم به لار و لار به جهرم و شيراز خواهد نمود.
 ۴- جهت دادن به كالاهاى توليدى منطقه و توسعه آنان و برنامه‏ريزى براى صادرات
 ۵- فعال نمودن كشاورزان از طريق مديريت كشاورزى و توسعه دفتر خدمات كشاورزى در روستاها براى كسب محصولاتى همچون انغوزه و داروهاى گياهى مورد لزوم جهت صدور به كشورهاى اروپايى و حاشيه خليج فارس
 ۶- توسعه باند فرودگاه بين‏المللى لارستان و تسريع در پرواز هواپيمايى جمهورى اسلامى از اين فرودگاه و ايجاد رقابت سالم جهت گسترش حمل و نقل فرودگاهى و…
 بديهى است نماينده محترم لارستان بايد براى تحقق خواسته‏هاى فوق و خواستهاى ديگرى كه در راستاى اهداف توسعه اقتصادى – اجتماعى – فرهنگى منطقه باشد، از همه نيروهايى كه توان انجام كارى را دارند بهره ببرد. بايد طورى برنامه‏ريزى نماييم كه موانع اقتصادى در حد امكان رفع شود و اميد توسعه يابد و جوانان با نيروى فعالانه‏اى كه در بازوان و انديشه دارند با ايثار و دلگرمى به فعاليت اشتغال يابند مسلماً به اين ترتيب دشمن را مأيوس و روح امام راحل را شاد و جامعه اسلامى را سربلند و مقام معظم رهبرى را خشنود و رياست محترم جمهورى را خرسند و مردم رنج‏ديده و قدرشناس را راضى و عامل خشنودى و رضايت خداى خويش را فراهم نموده‏ايم.
 به اميد آن روز  

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱:۱۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین