شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۱۲ب.ظ
::آخرین مطلب 30 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

به دنبال افزایش و برقراری پروازهای داخلی و خارجی از فرودگاه لارستان هستیم

  مدیرکل فرودگاه لارستان با بیان اینکه به دنبال افزایش پروازهای داخلی و برقراری مجدد پروازهای بین المللی توسط شرکت‌های هواپیمایی داخلی هستیم، گفت: نسبت به سال گذشته ۳۰درصد افزایش…

 

مدیرکل فرودگاه لارستان با بیان اینکه به دنبال افزایش پروازهای داخلی و برقراری مجدد پروازهای بین المللی توسط شرکت‌های هواپیمایی داخلی هستیم، گفت: نسبت به سال گذشته ۳۰درصد افزایش پرواز داشته ایم.

به گزارش روابط عمومی روابط‌عمومی اداره کل فرودگاه بین‌المللی آیت الله آیت الهی لارستان امین‌الله صولتی از افزایش ۳۰ درصدی پروازها در نیمه اول سال ۱۴۰۲ نسبت به سال گذشته در فرودگاه لارستان خبر داد و گفت: در این مدت ۶۱۸۰۱ هزار مسافر از فرودگاه لارستان اعزام و پذیرش شدند.

مدیرکل فرودگاه لارستان با اعلام این خبر اظهار داشت: از فروردین تا شهریور ۱۴۰۲ تعداد ۶۸۵ پرواز در فرودگاه لارستان انجام شده است که نسبت به ۶ ماهه سال گذشته، با ۳۰ درصد افزایش روبرو بوده ایم.

وی ضمن مقایسه آمار سال جاری با مدت مشابه سال گذشته خاطرنشان کرد: نشست و برخاست هواپیماها ۳۰ درصد، جابه‌جایی مسافر ۲۰ درصد و در ارسال و پذیرش بار ۳۲ درصد افزایش داشته است.

این مسئول این عملکرد مطلوب را ناشی از افزایش پروازهای خارجی با حضور شرکت های خارجی و استقرار باجه ارزی مسافری در محل فرودگاه و همچنین تغییر نوع پروازهای شركت‌های هواپیمایی فعال در این فرودگاه از فوكر ۱۰۰ به ایرباس ۳۱۹ عنوان کرد.

وی افزود: به دنبال افزایش پروازهای داخلی و برقراری مجدد پروازهای بین المللی توسط شرکت‌های هواپیمایی داخلی هستیم.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۲:۳۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

3 Responses to “به دنبال افزایش و برقراری پروازهای داخلی و خارجی از فرودگاه لارستان هستیم”

  1. ناشناس گفت:

    اي كاش ما چندتا مدير توانمند مثل اقاي صولتي مدير فرودگاه داشتيم. اكثر روساي ادارات ما لاري هستند ولي افسوس كه ….. البته روساي لاري خوب هم داريم مثل اقاي دامن كشان مدير توزيع برق ومدير شركت گاز ولي مدير لاري هم داريم كه متاسفانه سمت اشغال كرده اند وبود ونبودشان فرق نميكند

  2. منوچهر... گفت:

    میلاد لارستان لطفا از مدیرکل فرودگاه بپرسید، پرواز ابوظبی لار ابوظبی با اینهمه تبلیغات داخلی و خارجی چرا به یکبارگی لغو شد؟ لطفا بپرسید پرواز مسقط لار مسقط چرا لغو شد و این در حالیست که اکثر مسافرین پرواز شیراز مسقط لاری و اوزی و خنجی و لامردی و بستکی و …هستند

  3. گراشی گفت:

    شما براحتی امتیاز پرواز ابوظبی و مسقط رو از دست دادید، چطور میخواهید پرواز جدید راه بندازید؟؟؟؟

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین