یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۱۹ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

نجیب زاده: در بحث راه، به لارستان کم لطفی شده است

میلاد لارستان: معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان در دیدار با مهندس عبدالهاشم حسن نیا معاون راهداری وزارت راه و شهرسازی گفت:باتوجه به قدمت و تاریخ لارستان، واقعا به شهرستان،…

میلاد لارستان: معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان در دیدار با مهندس عبدالهاشم حسن نیا معاون راهداری وزارت راه و شهرسازی گفت:باتوجه به قدمت و تاریخ لارستان، واقعا به شهرستان، به خصوص در بحث راه، کم لطفی شده است.  به گزارش میلاد لارستان به نقل از

روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان؛علی اکبر نجیب زاده با گلایه مندی از اینکه وضعیت جاده های منطقه لارستان مطلوب نیست؛اظهار داشت: در سال ۱۳۱۶، استان فارس ۶ شهرستان را در دل خود جای داده بود که یکی از این شهرستان ها لارستان بود و در آن زمان لارستان شامل بندرلنگه،گاوبندی، بستک، جهرم، لامرد، مهر، خنج ، گراش و… بوده است وحتی  ابلاغ معلم های جزیره کیش نیز در آموزش و پرورش لارستان صورت می پذیرفت و گواه این مطالب، تاریخ و اسنادی است  که در حال حاضر در استانداری فارس موجود  می باشد و این را بنده که فرماندار هستم، عرض نمیکنم.

وی ادامه داد: باگذر زمان تعدادی ازمناطق از لارستان منفک و هرکدام جداگانه به شهرستان تبدیل شدند. می خواهم این را بگویم که باتوجه به قدمت و تاریخ لارستان واقعا به شهرستان به خصوص در بحث راه کم لطفی شده است.

فرماندار ویژه لارستان افزود: در حوزه راه که وارد می شویم هر آدم منصفی که وضعیت جاده ها را مشاهده می کند؛ می گوید به این شهرستان کم لطفی شده است.

نجیب زاده گفت : دراین استان  تاکنون در پست های مختلف خدمت کرده ام و تقریبا اکثر شهرستان ها و بخش های استان فارس را رفته و شناخت کامل دارم ،یکی از مناطقی که در بحث راه به آن کم لطفی شده است همین شهرستان لارستان است.

معاون استاندارفارس تصریح کرد: اگر از مرکز استان به فاصله ۲۰۰کیلومتر به هرجایی از این استان سفر کنید جاده ها دوبانده است.مثلا از شیراز به سمت جهرم بهترین جاده کشیده شده است ولی وارد حوزه لارستان که می شوید متوجه     می گردید که وضعیت جاده وضعیت خوبی ندارد و در شان این مردم نجیب نیست.

وی با بیان اینکه متاسفانه در این استان جاده هایی وجود دارد که به صورت اتوبان در آمده و رفت و آمد وسایل نقلیه درآن خیلی زیادنیست؛اظهار داشت: ایران سرای من است و هرجای جای این استان پهناور که آباد شود خوشحالی برای ماست، ولی جاده جهرم – لارستان ، لارستان- بندرعباس ولارستان- بستک از جاده های پرترافیک کشور محسوب می شود که هنوز نه دوبانده است و نه اتوبانی کشیده شده است واین عدالت نیست.

فرماندار ویژه لارستان ادامه داد: اگر کسی در این جاده های بد و پر ترافیک تصادف کند و خدای ناکرده فوت گردد خونش گردن همه ماست پس بایستی اعتبارات به صورت عادلانه توزیع گردد.

فرماندار ویژه لارستان از مهندس عبدالهاشم حسن نیا معاون راهداری وزارت راه و شهرسازی خواست آمار کشته شدن افراد در جاده جهرم لارستان و لارستان- بندرعباس را مشاهده فرماید تا متوجه شود که بر اثر این جاده های بد و پر پیچ و خم چقدر مردم دچار حادثه می شوند.

علی اکبر نجیب زاده گفت: البته این را هم بگویم، خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول این ۳۶ سال، برای تمام ایران اسلامی و به خصوص این مناطق کاملا مشهود بوده و خدمات شایسته ای به مردم ارائه شده است و توقع ما این است که در حوزه راه نیز توجه بیشتری شود.

فرماندارویژه لارستان در پایان تاکید کرد: الحمدالله در دوساله اخیر در این حوزه کارهای خوبی صورت گرفته است اما محرومیت ها و مشکلات زیاد وجود دارد و بایستی با تلاش بیشتر این عقب ماندگی ها جبران گردد و وضعیت راه ها و جاده ها روز به روز بهتر شود.

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۳ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۴۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین