یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۲۷ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 7

سرمایه گذاران در کارهای اقتصادی ورود کنند

 امام جمعه لار با تاکید بر الگو گرفتن از ازدواج حضرت علی (ع) و فاطمه (س) گفت: خانواده‌ها باید راه ازدواج آسان را بر جوانان هموار کنند. حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمجتبی…

 امام جمعه لار با تاکید بر الگو گرفتن از ازدواج حضرت علی (ع) و فاطمه (س) گفت: خانواده‌ها باید راه ازدواج آسان را بر جوانان هموار کنند. حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمجتبی نوربخش در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته

شهر لار با اشاره به شهادت جانسوزانه حضرت امام جواد(ع) و بیان گوشه‌هایی از زندگی کوتاه آن بزرگوار، اظهار کرد: جوانان ما باید با مطالعه زندگی ائمه و به ویژه امام محمدتقی(ع)، راه و سیره آنان را انتخاب و به دستوراتشان عمل کنند.

به گزارش خبرنگار میلادلارستان وی با تبریک به مناسبت پیوند آسمانی امام علی(ع) و فاطمه زهرا(س)، از خانواده‌ها خواست تا راه ازدواج بر جوانان را سهل کنند و از قرار دادن مهریه زیاد و تجمل‌گرایی در ازدواج‌ها خودداری کنند.

امام جمعه لار با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید، به دانش آموزان، دانشجویان و طلاب توصیه کرد: در راه کسب علم و تربیت و همچنین یافتن راه رشد و تعالی تمام تلاش خود را به کار گیرند. وی بار دیگر با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهیدان گرانقدر جنگ تحمیلی، تصریح کرد: با آنکه در جنگ هشت ساله تمام دنیا و با تجهیزات مدرن برای شکست ما دست به دست هم داده بودند، با توجه ویژه خداوند به ملت مسلمان ایران و بهره‌مندی از یک رهبر شجاع دشمنان سرنگون شدند.

حجت‌الاسلام نوربخش با تکرار جمله تاریخی حضرت امام (ره) مبنی بر اینکه «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند»، خاطر نشان کرد: در آن موقع برخی‌ها با دلهره و ترس اعتقاد داشتند که تمام قدرت‌ها در دست آمریکاست، اما به مرور زمان و برتری و پیشرفت ایران در عرصه‌های مختلف، این سخن امام خمینی(ره) ثابت شد که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

وی ایستادگی کشور ایران در برابر مستکبران را مایه عزت و افتخار اسلام و مسلمانان دانست و تأکید کرد: امروز کشور ما تکیه گاه کشورهای مظلوم است و آنچه سبب تقویت این مهم می شود، بهره‌مندی کشور ما از ولایت فقیه و رهبری حکیم است. خطیب جمعه لار با اشاره به استقامت و حماسه آفرینی ملت ایران در صحنه‌های سخت نبرد با دشمنان، اضافه کرد: این استقلال و پیروزی مرهون خون شهدا و ایمان مردم است و ما باید با بصیرت در ورطه نقشه‌های دشمنان گرفتار نشویم.

وی با تأکید بر نقشه‌های شوم دشمنان و اقدام آنان در برنامه‌ریزی برای نابودی افکار پاک مردم ما به وسیله هجمه‌های فرهنگی، افزود: دشمنان درصددند تا با ترویج استفاده از شبکه‌های ماهواره‌ای، سبک زندگی را در جامعه اسلامی ما تغییر دهند. حجت‌الاسلام نوربخش بسیج را نقطه عطف رهایی جامعه از فساد عنوان و تأکید کرد: خانواده‌ها باید با کنترل و تربیت فرزندان خود جلوی بی‌حجابی و بدحجابی را بگیرند و عزت فرد و خانواده را حفظ کنند. وی تصریح کرد: در عروسی‌ها باید آداب اسلامی حفظ شود و از اعمال نابهنجار در جشن های خود پرهیز کنند.

امام جمعه لارستان با توصیه به سرمایه داران گفت: سرمایه گذاران در کارهای اقتصادی ورود کنند و با ایجاد شغل علاوه بر منفعت شخصی، زندگی سالم و کسب روزی حلال را برای جوانان این شهر فراهم کنند.

وی با گرامیداشت روز جهانی سالمندان و تشکر از فعالان سرای سالمندان لارستان، به نمازگزاران توصیه کرد: به بزرگان خانواده احترام بگذارند، حوائج آنان را برطرف نمایند و به پدر و مادران پیر خود سربزنند.

خبرنگار: حسن فراست

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۴ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۴:۱۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین