شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۴ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

برگزاری جلسه ارتقاء نظام سلامت اداری و توانمند سازی و آگاه سازی مدیران مدارس در لارستان

  جلسه ارتقاء نظام سلامت اداری و توانمند سازی و آگاه سازی مدیران مدارس در لارستان برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت اداره کل…

 

جلسه ارتقاء نظام سلامت اداری و توانمند سازی و آگاه سازی مدیران مدارس در لارستان برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت اداره کل و مدیریت آموزش و پرورش لارستان با حضور دکتر محمدی ، دکتر جهانگیری و خسروی بازرسان ویژه مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس، اخوان معاون مدیرکل ومدیر آموزش و پرورش لارستان و مدیران مدارس لارستان، جلسه ارتقاء نظام سلامت اداری و توانمند سازی و آگاه سازی مدیران در سالن شهید فراست برگزار شد.

در این جلسه ابتدا عبدالحمید اخوان معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش لارستان ضمن ادای احترام به شهدای گرانقدر دفاع مقدس، حرم ، امنیت ، مدافع سلامت و شاهچراغ، اهمیت مدرسه را یکی از مهمترین موضوعات دانست و گفت: اگر به بیان رهبر معظم انقلاب توجه داشته باشیم که معلمان را معماران آینده این اقلاب نامیدند، الحق و الانصاف شما مدیران عزیز، سرآمد و اساتید معلمان هستید و هر اتفاقی در مدارس رقم می خورد، در ۳ ضلع معلم، دانش آموز و اولیاء، شما هستید که مباحث را مدیریت می کنید.

اخوان اظهار داشت : به لطف خداوند تحول بنیادین با ساحت های ۶ گانه، چراغ راه هدایت است و باید این تلاش را داشته باشیم که همان مقدار که در امور آموزشی تلاش می کنیم ، همان مقدار و اندازه در ساحت های ۵ گانه دیگر نیز تلاش کنیم و حتما در برنامه ها، رویکرد و پیوست سند تحول بنیادین داشته باشیم.

معاون مدیرکل در بخش پایانی سخنان خود از تبیین عملکرد گفت و خاطر نشان کرد: عملکردهای خود را برای والدین و دانش آموزان تبیین کنید. تبیین عملکردها، مردم را به آینده کشور و نظام امیدوار می کند.

در ادامه دکتر محمدی، خسروی و جهانگیری از اداره کل آموزش و پرورش فارس با ارائه مطالب در خصوص توانمند سازی و آگاه سازی مدیران به ارائه مطالب پرداختند.

همچنین جلسه اختصاصی با حضور کارمندان اداری در سالن رضوان معاونت اداره کل و مدیریت آموزش و پرورش لارستان برگزار شد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۵:۵۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین