جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۱۲ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

تجدید پیمان با آرمان های شهدا

 در آیینی به مناسبت هفته دفاع مقدس، بانوان شاغل در اداره کل راه و شهر سازی لارستان در سومین روز این هفته با حضور در گلزار شهدای با آرمان‌های شهدای…

 در آیینی به مناسبت هفته دفاع مقدس، بانوان شاغل در اداره کل راه و شهر سازی لارستان در سومین روز این هفته با حضور در گلزار شهدای با آرمان‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس تجدید پیمان کردند. سارا حق شناس مشاور امور بانوان اداره کل عنوان داشت:

دستاوردهایی که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در همه عرصه‌ها به دست آورده است مدیون خون شهدا و رهنمودهای امام راحل و فرمایشات مقام معظم رهبری است.
مشاور امور بانوان اظهار داشت: بر خود لازم دانستیم که با حضور در گلزار شهدا ضمن ادای احترام به مقام والای شهدا باید به خودمان یاد آور شویم که این عزیزان بهترین ثروت خود که جانشان بوده را تقدیم انقلاب کرده‌اند و ما نیز وظیفه داریم در هر مسئولیتی که هستیم به دور از هرگونه شعار کار خود را به خوبی انجام دهیم تا شرمنده شهدا نشویم.
وی ادامه داد: هدف از حضور بانوان در این مکان مقدس تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا و امام راحل و همچنین لبیک به منویات مقام معظم رهبری است.

همچنین با همسر حضرت آیت الله سید مجتبی موسوی لاری نماینده فقید ولی فقیه در لارستان دیدار و از دفتر حفظ و نشر آثار ایشان بازدید بعمل آمد .

خبرنگار: روابط عمومی اداره کل راه و شهر سازی لارستان

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۵ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱:۴۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین