یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۱۲ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1
دبیر ستاد اسکان فرهنگیان لارستان خبر داد:

اسکان بیش از 17 هزار مسافر نوروزی در مدارس لارستان

میلاد لارستان: دبیر ستاد اسکان فرهنگیان لارستان، گفت: در تعطیلات نوروزی امسال، بیش از ۱۷ هزار نفر روز از مهمانان نوروزی در قالب ۴ هزار خانوار در مدارس، خوابگاه ها و خانه های معلم لارستان اسکان داده شدند.

دبیر ستاد اسکان فرهنگیان لارستان، گفت: در تعطیلات نوروزی امسال، بیش از ۱۷ هزار نفر روز از مهمانان نوروزی در قالب ۴ هزار خانوار در مدارس، خوابگاه ها و خانه های معلم لارستان اسکان داده شدند.

محمدامین نیکخو در گفت و گو با میلاد لارستان با بیان اینکه طرح اسکان فرهنگیان در شهرستان لارستان از ۲۷ اسفندماه ۹۴ کار پذیرش مسافر را آغاز و تا ۱۳ فروردین‌ماه ۹۵ به مسافران نوروزی خدمات ارائه کرد، اظهار داشت: طی این مدت، بیش از ۱۷ هزار نفر روز از مهمانان نوروزی در قالب ۴ هزار خانوار در مدارس، خوابگاه ها و خانه های معلم لارستان اسکان داده شدند.

وی با اشاره به اینکه شهرستان لارستان به دلیل قرارگیری در مرز استان‌های فارس و هرمزگان، نزدیکی به دریا و بویژه جزایر قشم و کیش، سالانه میزبان جمع بسیاری از هموطنان است، افزود: برای استقبال از مهمان نوروزی، امسال ۲۷ مدرسه با بیش از ۲۰۰ کلاس به اضافه خانه های معلم و سوئیت های باشگاه فرهنگیان در نظر گرفته شده بود.

دبیر ستاد اسکان فرهنگیان لارستان بیان کرد: براساس اعلام مسئولین و نظرسنجی انجام شده از مهمانان نوروزی، ارائه خدمات به آنان در سطح مطلوب و رضایت بخش بوده است.

نیکخو در پایان اضافه کرد: خوشبختانه به لحاظ کمی و کیفی و میزان پذیرش لارستان در زمره هفت شهرستان برتر فارس قرار دارد.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۴ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۵:۱۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین