چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۳۸ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

ابراز رضایت رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال از روند آماده‌سازی برگزاری مسابقه ایران و روسیه

رئیس کمیته فوتسال گفت: روند مربوط به میزبانی از تیم ملی روسیه به بهترین شکل در حال انجام است. به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری ایرنا، احسان اصولی…

رئیس کمیته فوتسال گفت: روند مربوط به میزبانی از تیم ملی روسیه به بهترین شکل در حال انجام است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری ایرنا، احسان اصولی در مورد بازدید اخیر از لار برای برگزاری دو مسابقه دوستان تیم ملی فوتسال ایران مقابل روسیه، عنوان کرد: خوشبختانه روند مربوط به میزبانی این مسابقات به بهترین شکل در حال انجام است. تا به امروز سه جلسه مربوط به برگزاری دیدارهای دوستانه تیم ملی فوتسال مقابل روسیه برگزار شده است. در بازدید از لار، اقدامات مناسب و جالب توجه پیرامون مجموعه روند آماده‌سازی ملاحظه شد. جلساتی هم با فرماندار محترم داشتیم و در ادامه با سایر عوامل هم جلساتی برگزار شد.

وی افزود: امیدوارم تا قبل از ۱۰ آذرماه مقدار کاری که باقی مانده انجام شود و شاهد اتمام روند فعالیت‌ها در حوزه آماده‌سازی باشیم. از وزیر ورزش و جوانان بابت توجه به رشته فوتسال دارند کمال تشکر را دارم. برپایی مسابقات ملی در سرتاسر کشور می تواند رونق خوبی به ورزش دهد و شور و حال فراوانی را به علاقمندان منتقل کند. از رئیس فدراسیون هم بابت حمایت‌ها و تاکیداتی که برای برپایی این دو مسابقه داشت، کمال سپاس را دارم و امیدوارم این دو مسابقه بتواند در مسیر آماده‌سازی تیم ملی فوتسال کمک شایانی داشته باشد.

تیم ملی فوتسال کشورمان در روزهای ۲۷ و ۲۸ آذرماه سال جاری در سالن مجموعه طوبی لارستان دو دیدار دوستانه در برابر تیم ملی روسیه برگزار خواهد کرد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۸ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۱۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین