جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۰۶ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 6

مطالبات ورزشی لارستان روی میز معاون توسعه وزارت ورزش و جوانان

  فرماندار ویژه لارستان با سیدمحمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش در تهران دیدار کرد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه…

 

فرماندار ویژه لارستان با سیدمحمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش در تهران دیدار کرد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، داریوش دهقان فرماندار فرمانداری ویژه لارستان بمنظور توسعه و گسترش ورزش شهرستان، با سیدمحمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش در تهران دیدار و گفتگو کرد.

در این نشست که خداجو مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس و محمد حسن طیبی رییس اداره ورزش و جوانان لارستان نیز حضور داشت، داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان در سخنانی با توجه به جمعیت زیاد ورزشکار در منطقه لارستان بزرگ، خواستار توجه ویژه به این منطقه شد.

هماهنگی برگزاری مسابقات فوتسال ایران و روسیه، پیگیری درخواست های سفر قبلی به وزارت ورزش و جوانان در خصوص احداث چمن های مصنوعی برای کل شهرستان، تامین اعتبار برای استخر شهرقدیم لار و … از مهمترین موضوعات این نشست بود.

در ادامه سیدمحمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش هم قول مساعد داد که موارد مطرح شده از سوی فرماندار ویژه لارستان را پیگیری کند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۷:۱۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین