پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۲۹ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

پایان رقابت بدمینتون‌ بانوان کشور در لارستان؛ قهرمانی ورزشکاران تهران و زنجان

    رقابت‌های بدمینتون رنکینگ سطح ۳ بانوان ایران به میزبانی شهر لار برگزار و در پایان بازیکنان تهران و زنجان مقام‌های قهرمانی را کسب کردند. به گزارش میلاد لارستان،…

 

 

رقابت‌های بدمینتون رنکینگ سطح ۳ بانوان ایران به میزبانی شهر لار برگزار و در پایان بازیکنان تهران و زنجان مقام‌های قهرمانی را کسب کردند.

به گزارش میلاد لارستان، رقابت‌های بدمینتون رنکینگ سطح ۳ بانوان به مدت دو روز به میزبانی سالن شهدای خانه بدمینتون لارستان برگزار شد.

در این مسابقات ۱۷۵ بازیکن و مربی از استان‌های البرز، فارس، زنجان، کرمانشاه، تهران، هرمزگان، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، گلستان، ایلام، سمنان، اصفهان، کرمان، قم، یزد، گیلان، مرکزی و قزوین شرکت داشتند.

این رقابت‌ها در دو بخش یک نفره و دونفره برگزار شد که در بخش یک نفره آیسان شوریده از زنجان مقام قهرمانی را از آن خود کرد، ساره امینیان از تهران نائب قهرمان شد و عنوان مشترک سوم هم به آتنا حمیدفر از تهران و عسل قدیریان از اصفهان رسید.

در بخش دو نفره نیز مهان تشکری و هستی رحیمی از تهران قهرمان شدند، ساره امینیان و یعقوب‌زاده از زنجان مقام نایب قهرمانی را بدست آوردند و عنوان سومی هم به طور مشترک به مریم برزگری-مریم قنبری از تهران و گیلان و مهتاب پاداری و ملیکا یحیایی از خراسان رضوی رسید.

رقابت‌های بدمینتون رنکینگ سطح ۳ بانوان با برگزاری مراسم توزیع مدال و اختتامیه رسما به کار خود پایان داد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۴:۴۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین