سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۸:۰۰ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 17

سرمربی روسیه: زمانی که وارد سالن شدم، احساس کردم در کنفرانس یک مسابقه جهانی شرکت کرده‌ام

سرمربی تیم ملی فوتسال روسیه تیم ملی فوتسال ایران را یکی از بهترین تیم‌های دنیا معرفی کرد و گفت: در بدو ورود، با برخورد محترمانه و سنت‌های اصیل مردم لار…

سرمربی تیم ملی فوتسال روسیه تیم ملی فوتسال ایران را یکی از بهترین تیم‌های دنیا معرفی کرد و گفت: در بدو ورود، با برخورد محترمانه و سنت‌های اصیل مردم لار و ایران مواجه شدیم.

به گزارش میلاد لارستان، عصر روز یکشنبه ۲۶ آذرماه ۱۴۰۲ «بسوزو زوئیدزه»، سرمربی تیم ملی فوتسال روسیه، در نشست خبری با خبرنگاران که در سالن سینمایی باران مجتمع طوبی لار برگزار شد، ضمن ابراز خوشحالی از سفر به ایران و شهر لار، اظهار داشت: از اینکه اینجا هستیم، خیلی خوشحالیم و ما با برخورد محترمانه، پر از احترام و سنت‌های بسیار اصیل مردم لار و ایرانی‌ها در این مدت مواجه بودیم.

وی با بیان اینکه به طور اختصاصی ۱۰ سال است که روی تیم ایران شناخت داریم و می‌دانیم که ایران یکی از بهترین تیم‌های دنیاست، ابراز امیدواری کرد: بهترین نتیجه را از این تورنمنت و مسابقه بگیریم.

سرمربی تیم ملی فوتسال روسیه با اشاره به اینکه از اینکه از دوستان‌مان در روسیه دور هستیم، ناراحتیم، اما شما و تیم ملی ایران و ایرانی‌هایی که اطراف ما هستند این خلا را پر کرده‌اند و احساس دوری نمی‌کنیم، تصریح کرد: امروز که تعطیلی مذهبی شماست، زمانی که وارد این استادیوم و سالن شدم احساس کردم که در کنفرانس یک مسابقه جهانی شرکت کرده‌ام و حس بسیار خوبی از آن گرفتم.

بسوزو زوئیدزه با اذعان به اینکه در بازی‌های سال ۲۰۱۶، زمانی که ایران تیم برزیل را در یک هشتم‌نهایی شکست داد، نشانه‌ای برای ما بود که ایران از سطح بسیار بالایی در فوتسال برخوردار است، ادامه داد: ما پیشرفت فوتسال را در ایران دیدیم و این اتفاق بزرگی برای همه بود.

وی با اشاره به اینکه ما به بازیکنان جوان‌مان این شانس را می‌دهیم که در تیم باشند، در هر صورت آماده مسابقه هستیم، اضافه کرد: سخت است که در مورد نقاط ضعف تیم ایران صحبت کنیم، چون سرمربی و بازیکنان بسیار قوی‌ای دارد و تیم ایران همیشه آماده و سرحال است.

سرمربی تیم ملی فوتسال روسیه بیان کرد: ۳ بازیکن تیم ما در لیگ کشورهای اسپانیا و پرتغال مشغول بازی هستند.

وی در پایان عنوان کرد: ما به تیم ملی ایران بسیار احترام می‌گذاریم، ایرانی‌ها تاریخ بسیار غنی و بزرگی دارند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۶:۵۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

3 Responses to “سرمربی روسیه: زمانی که وارد سالن شدم، احساس کردم در کنفرانس یک مسابقه جهانی شرکت کرده‌ام”

  1. ورزشکار. لاری. باز نشسته. گفت:

    سعی کنیم. زیاده. ذوق. زده. نشویم این هم. یک مسابقه ورزشی. است. که بزودی. تمام. میشود. استفاده کردن از امکانات خیران. ونیکوکاران. لار باید برای. این شهرستان پیشرفت های. اساسی. وزیر ساختی. ببار. آورد. وگرنه همه این. رویدادها. در زمانی کوتاه. فراموش. میشود

  2. حسام دیبا گفت:

    در کشورهای مختلف. اطراف استادیوم هتل ارزان قیمت ساخته میشود تا گردشگران در آن سکونت یابند بهتر است کنار این استادیوم هم هتل ساخته شود

  3. ناشناس گفت:

    در طراحی پروژه طوبی اقامتگاه ۵طبقه دیده شده که امیدواریم فرزندان مرحوم منیری نسبت به ساخت آن نیز اقدام کنند. انشالله

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین