سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۵:۳۳ق.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 27

شمسایی: سبک و سیاق معماری سالن طوبی شهر لار شبیه یکی از سالن‌های کشور کویت است، انتخاب لار برای برگزاری مسابقه انتخابی اصلح بوده است

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران درباره بازی دوستانه با روسیه گفت: برای موفقیت و آمادگی هرجه بیشتر در بازی‌های رسمی به مصاف یکی از بهترین تیم ها می رویم. به…

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران درباره بازی دوستانه با روسیه گفت: برای موفقیت و آمادگی هرجه بیشتر در بازی‌های رسمی به مصاف یکی از بهترین تیم ها می رویم.

به گزارش میلاد لارستان، عصر روز یکشنبه ۲۶ آذرماه ۱۴۰۲ «وحید شمسایی» سرمربی تیم ملی فوتسال ایران، در نشست خبری با خبرنگاران که در سالن سینمایی باران مجتمع طوبی لار برگزار شد، با بیان اینکه در آن زمان که پیشنهاد برگزاری مسابقه در لار با موافقت وزیر ورزش مطرح، پیش از آنکه برای من مهم باشد که قرار است برابر روسیه بازی کنیم و مباحث آن را پیگیری کنم، خوشحال‌ هستم که از بدو ورود به لارستان مورد مهربانی، محبت و لطف خالصانه و صادقانه مردم دیدیم که به خود می‌گویم چرا برای آن دوره‌ای که برای جام رمضان دعوت شدم، نتوانستم به شهر لار سفر کنم، اظهار داشت: از طرفی بسیار خوشحال‌تر هستم که خیل عظیمی از هواداران ورزش بلیط دو بازی را در مدت زمان بسیار کم به عشق کشور و ورزشکاران خریداری می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه قرار است دو تیم ایران و روسیه دارای رنکینگ‌های شش و چهار دنیا با هم بازی کنند، افزود: تیم روسیه برای ما بسیار قابل احترام است و دارای عناوین زیادی در سطح دنیا مثل نائب قهرمانی در جهان و رزومه بسیار قوی است و در سالن بسیار زیبای لار با یکدیگر بازی کنند.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران با اذعان به اینکه اگر صادقانه نگاه کنیم، برگزاری این دیدار برای نخستین بار در سطح بین‌المللی قطعا می‌تواند نواقصی داشته باشد، تصریح کرد: خوشبختانه به همت مسئولان برگزاری، شرایط لازم برای بازی فراهم شده است.

 

شمسایی با بیان اینکه با ۱۸ بازیکن در لارستان حضور پیدا کرده‌ایم که ۱۶ نفر بر روی نیمکت آورده می‌شوند، ادامه داد: حسین طیبی و مسلم اولادقباد از بازیکنان لژیونر خودمان را بدلیل مصدومیت در این بازی از دست داده‌ایم و مهدی حسن‌شیر و امیرحسین داوودی را هم به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم.

وی هدف از برپایی این اردو را شناسایی اشکالات تیم و ارتقا نقاط قوت برشمرد و یادآور شد: تیم روسیه را آنالیز کرده‌ایم و آنچه برای ما مهم است از بازی‌های دوستانه درس بگیریم و مهمترین کار ما آینده‌نگری برای بازیکنان دیده‌نشده و جوانمان است تا در گام اول برای جام‌جهانی انتخاب شویم و در ادامه دنبال قهرمانی آسیا هستیم.

آقای گل جهان فوتسال تیم روسیه را به لحاظ فنی و تاکتیکی بسیار قوی و فنی معرفی کرد و یادآور شد: امیدوارم تماشاگران از نوع بازی لذت ببرند و فارغ از هر نتیجه‌ای، اگر بازی را ببریم یا ببازیم، اتفاقی نمی‌افتد چون بازی دوستانه است و به لحاظ رنکینگ برای ما مهم است اما مهمتر هماهنگی بیشتر بازیکنان برای بازی‌های آسیایی است که در فروردین‌ماه برگزار خواهد شد.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران تفکر خود را این دانست که حداقل تعداد ۴ بازیکن زیر ۲۴ سال و ۳ بازیکن را زیر ۲۷ و مابقی را از بازیکنان باتجربه به مسابقات آسیایی ببرد، گفت: بدنبال تشکیل تیمی هستیم که  بین۵۰ تا ۶۰ درصد آن جوانان با سن کم هستیم که بتوانیم آینده فوتسال را تضمین کنیم.

 

شمسایی سبک و سیاق معماری سالن طوبی شهر لار را شبیه یکی از سالن‌های کشور کویت معرفی کرد و افزود: ورزشگاه یکی از شاخصه‌های برخورداری از برگزاری مسابقات بین‌المللی است و موضوع دیگری که برای تیم‌ها حایز اهمیت است، هتلینگ و محل اسکان تیم‌هاست.

وی با اذعان به اینکه با توجه به حضور قدرتمندانه مردم لارستان در کشورهای خلیج فارس و مسئولان پیگیر نیاز به هتل با امکانات بهتر دارد، تصریح کرد: در لارستان اینقدر ورزش‌دوست هستند که می‌تواند میزبان مسابقات بزرگ باشد ولی باید با کمک برنامه‌ریزان زیرساخت‌های آن در لار فراهم شود.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران با اعلام آمادگی برای حضور در لارستان برای برگزاری دوره‌های آموزشی و کمک به ارتقا ورزش فوتسال در لار، ادامه داد: اگر کمکی از دستم برآید، با تمام وجود حاضر به همکاری هستم و دوست دارم این کار را انجام دهم چراکه وقتی این همه شور و شعف برای یک مسابقه در شهر وجود دارد.

شمسایی انتخاب شهر لار را برای برگزاری مسابقه، انتخاب اصلح دانست و اضافه کرد: برای پیشرفت فوتسال در لار هر کاری از دستم برآید برای سربلندی کشورمان انجام می‌دهیم.

او در پایان خاطرنشان کرد: فوتسال همواره یکی از افتخارات فدراسیون فوتبال بوده است. همیشه مدال و مقام آورده است. در بین حکایت هم همیشه بوده ایم. از وزارت ورزش و فدراسیون می خواهیم در فاصله کوتاه باقیمانده تا جام ملت ها و جام جهانی کمک همیشگی خود را ادامه دهند تا بتوانیم با بهترین سرایط آماده بازی ها شویم.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۸:۱۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “شمسایی: سبک و سیاق معماری سالن طوبی شهر لار شبیه یکی از سالن‌های کشور کویت است، انتخاب لار برای برگزاری مسابقه انتخابی اصلح بوده است”

  1. حسام دیبا گفت:

    اشخاص نیکوکار را باید تشویق کنند تا در کنار استادیوم طوبی دانشکده شهریه ای داروسازی تاسیس کنند و از هر دانشجو ماهی ۵۰ میلیون شهریه اخد کنند و این شهریه به خود سرمایه گدار عودت داده شود

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین