پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۴۵ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

طوفان تیم ملی فوتسال ایران برابر روسیه در ورزشگاه طوبی لار

توفان ملی‌پوشان ایران با ۳ گل به روسیه شاگردان وحید شمسایی موفق به کسب پیروزی سه بر دو مقابل روسیه شدند. به گزارش میلاد لارستان، تیم ملی فوتسال ایران که…

توفان ملی‌پوشان ایران با ۳ گل به روسیه شاگردان وحید شمسایی موفق به کسب پیروزی سه بر دو مقابل روسیه شدند.

به گزارش میلاد لارستان، تیم ملی فوتسال ایران که خود را آماده حضور در جام ملت‌های آسیا و مرحله مقدماتی جام جهانی می‌کند، از ساعت ۱۹ امروز در سالن طوبی شهر لار استان فارس در دیداری تدارکاتی مقابل تیم ملی روسیه قرار گرفت.

مسعود محمدی، علی‌اصغر حسن‌زاده، محمدحسین درخشانی، مهدی کریمی و سعید احمدعباسی با نظر وحید شمسایی از ابتدا مقابل روسیه به میدان رفتند و پنج نفر آغاز کننده بازی برای تیم ملی فوتسال ایران بودند.

شاگردان وحید شمسایی بازی را هجومی شروع کردند و نزدیک بود خیلی زود توسط سعید احمدعباسی به گل برسند که بازیکنان روسیه توپ را از روی خط برگشت دادند و در ادامه هم در مقابل تک حمله روسی‌ها موفق کار کردند ولی حملات‌شان بی‌ثمر بود تا در نهایت نیمه اول بدون گل خاتمه پیدا کند.

روسیه در نیمه دوم آغاز خوبی داشت، اما شاگردان شمسایی دوباره بازی را در دست گرفتند و توانستند با شوت تماشایی پای چپ مهدی کریمی گل اول بازی را به ثمر رسانند.

لحظاتی بعد هم ملی پوشان ایران روی ید ضدحمله سریع و پاس مجتبی پارساپور و ضربه تمام کننده مهدی کریمی گل دوم را به ثمر رساندند و اختلاف را دو برابر کردند.

علی‌اصغر حسن‌زاده، ستاره ملی پوش ایران در بازگشت دوباره به جمع شاگردان شمسایی توانست درخشان کار کند و گل سوم را با یک شوت استثنایی بزند تا برتری تقریبا قطعی شود.

تیم ملی روسیه پس از دریافت سه گل رو به بازی پاورپلی آورد و توانست با همین روش دو گل بزند، اما در نهایت شاگردان شمسایی توانستند در نخستین دیدار تدارکاتی به برتری ۳ بر ۲ دست پیدا کنند و به استقبال مسابقه دوستانه دوم بروند.

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۹:۴۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین