جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۰۸ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

شمسایی: جمعیت زیاد تماشاگران به بازیکنان ما روحیه و اعتماد به نفس داد

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران با اشاره به اینکه بازی در کشور خودمان بین جمعیت زیاد تماشاگران به بازیکنان ما روحیه و اعتماد به نفس بیشتری منتقل کرده بود، یادآور…

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران با اشاره به اینکه بازی در کشور خودمان بین جمعیت زیاد تماشاگران به بازیکنان ما روحیه و اعتماد به نفس بیشتری منتقل کرده بود، یادآور شد: در گذشته ما بازیهای تدارکاتی بیشتری داشته ایم اما متاسفانه بدلیل تحریم های ظالمانه کمتر توانسته ایم بازی های تدارکاتی برگزار کنیم و بخاطر همین در بازی های محدود برگزار شده سعی کرده ایم به تمام بازیکنان فرصت بازی بدهیم.

به گزارش میلاد لارستان، وحید شمسایی در نشست خبری پس از برتری مقابل تیم فوتسال روسیه، ضمن تشکر  از حضور جمعیت پرشمار در ورزشگاه طوبی لار، اظهار داشت: امشب تماشاگران درجه یک و با معرفت که به واسطه حضور خود انگیزه مضاعفی را به بازیکنان و خود من تزریق کردند.

وی با بیان اینکه برای ما بازی فردا بسیار مهم است زیرا کمتر از پانزده ساعت به آن بازی باقیمانده و پس از آن به دنبال برنامه های آتی خود و پیدا کردن نقاط ضعف و قوت تیم خواهیم بود، افزود: من فکر می کنم بازیکنان در بازی های سطح اول دنیا دیده خواهند شد و بر این اساس می توانند به تیم های بزرگ لیگ برتری معرفی شوند.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران با اشاره به اینکه با پیگیری هایی که از لیگ روسیه داشته ام تیم های لیگ برتری روسیه در دو نیمه ۲۵ دقیقه ای با هم به رقابت می پردازند و فاصله ۱۵ ساعتی تا بازی دوم برای آنها آزاردهنده نخواهد بود، تصریح کرد: ما نیز باید بدانیم که در دنیای حرفه ای برای هر نوع بازی حتی در شرایط سخت آماده شویم.

آقای گل فوتسال جهان با اذعان به اینکه لیگ ما مانند لیگ‌های اروپایی پرفشار نیست اما تلاشمان را برای آماده سازی بازیکنان برای بازی دوم خواهیم کرد، خاطر نشان کرد: ما امروز در بازی پاورپلی تیم حریف بر عکس همه مسابقات که موفق بوده ایم اما بخوبی عمل نکردیم و اتفاقا با همین بازی های تدارکاتی می توانیم به ضعف های خود پی ببریم.

شمسایی با بیان اینکه امروز بخاطر جو پر شور سالن مسابقه صدای من به بازیکنان نمی رسید و اتفاقا باید این مورد را بررسی کنیم که در بازی هایی با تعداد زیاد تماشاگران بتوانیم راهکارهای بهتری برای انتقال پیام ها بدون ارتباط کلامی بیابیم، ادامه داد: زمانی که بازی سه بر هیچ بود می توانستیم به چهار بر صفر یا حتی بیشتر هم برسیم اما این اتفاق نیافتاد.

وی با اشاره به اینکه بازی در کشور خودمان بین جمعیت زیاد تماشاگران به بازیکنان ما روحیه و اعتماد به نفس بیشتری منتقل کرده بود، یادآور شد: در گذشته ما بازیهای تدارکاتی بیشتری داشته ایم اما متاسفانه بدلیل تحریم های ظالمانه کمتر توانسته ایم بازی های تدارکاتی برگزار کنیم و بخاطر همین در بازی های محدود برگزار شده سعی کرده ایم به تمام بازیکنان فرصت بازی بدهیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران با تأکید بر اینکه حق را بازیکنان باید از من بگیرند و بازیکنی که حقش بازی کردن است باید حق خود را از من بگیرد، عنوان کرد: در مورد تیم روسیه متاسفانه بخاطر جنگ اوکراین تعداد بازی های بین المللی این تیم بسیار کم شد و فیلمی از بازی های این تیم اخیرا در دسترس نبوده است و آخرین بازی تدارکاتی این تیم با ویتنام و بدون حضور لژیونرها بوده است.

شمسایی با بیان اینکه در بازی امروز لژیونرهای روسیه دو گل این تیم را به ثمر رساندند، تصریح کرد: من بر حسب اطلاعات و داشته های خود بازی را آنالیز خواهم کرد.

وی اضافه کرد: روسیه تا قبل از جنگ بهترین بازیکنان و مربیان دنیا را داشته و تیمی که نایب قهرمان جهان شده است می تواند برای ما خطرناک باشد.

 

خوشحالم از اینکه استادیوم پر از جمعیت بود

سرمربی تیم ملی فوتسال روسیه گفت: از اینکه استادیوم پر از جمعیت بود، خوشحالم.

بسوزو زوئیدزه در پایان بازی تیم ملی فوتسال ایران و روسیه اظهارداشت: در ابتدا خوشحالم از اینکه استادیوم پر از جمعیت بود و از طرفی شور و حال زیاد مردم را شاهد بودم.

وی با بیان اینکه ما سعی کردیم بهترین بازی خود را انجام دهیم، افزود: بازی داشت روال طبیعی خود را طی می کرد که تیم ایران موفق شد از فرصت گلزنی خود بهره ببرد.

سرمربی تیم ملی فوتسال روسیه با اشاره به اینکه کمی برای بازیکنان ما بازی بر روی این مدل کفپوش غیرطبیعی بود، تصریح کرد: امیدوار هستیم در بازی فردا هم شاهد یک بازی خوب باشیم.

بسوزو زوئیدزه اضافه کرد: بازیکنان با کیفیتی داشتیم و داریم که پاورپلی کردیم و چون متوجه شدیم که ایران در آن مقطع نمی تواند تیم خود را بازیابی کند از این روش بهره بردیم که نتیجه بخش هم بود.

به گزارش میلاد لارستان، تیم ملی فوتسال کشورمان در اولین بازی دوستانه خود که در سالن مملو از تماشاگر طوبی لارستان برگزار شد، توانست مهمان خود تیم فوتسال روسیه را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست دهد. بازی دوم تیم‌های ملی فوتسال ایران و روسیه فردا سه‌شنبه ۲۸ آذرماه ساعت ۱۳ در ورزشگاه طوبی لار برگزار می‌شود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۵۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین