پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۵۰ق.ظ
::آخرین مطلب 10 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

پذیرش 30 اثر در جشنواره «شب های تئاتر لارستان»

جشنواره «شب های تئاتر لارستان» به همت انجمن نمایش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان و با حضور گروه های نمایشی از منطقه جنوب فارس ، در تاریخ دهم اردیبهشت…

جشنواره «شب های تئاتر لارستان» به همت انجمن نمایش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان و با حضور گروه های نمایشی از منطقه جنوب فارس ، در تاریخ دهم اردیبهشت ماه برگزار و پس از یک هفته رقابت هنری با معرفی آثار برگزیده هم زمان با عید مبعث پیامبر اعظم به کار خود پایان می دهد.

به گزارش میلاد لارستان دبیر اجرایی جشنواره «شب های تئاتر لارستان» گفت: گروه های اجرایی شهرستان های جنوب فارس خود را برای بازبینی و حضور در مرحله نهایی این جشنواره آماده می کنند.

حسین فربودی افزود : فراخوان این جشنواره که از سه ماه پیش در گستره جنوب فارس منتشر گردید،پس از مرحله بازخوانی و معرفی ۳۰ نمایشنامه از میان ۵۰ نمایشنامه ارسالی به دبیرخانه جشنواره،آثار برگزیده از تاریخ ۲۵فروردین ماه در مرحله بازبینی قرار می گیرد و نتایج آن درتاریخ سوم اردیبهشت ماه اعلام می گردد.

فربودی اضافه داشت : این جشنواره در تاریخ ۱۰اردیبهشت ماه و در شهر لار کار خود را آغاز و پس از یک هفته رقابت گروه های نمایشی برگزیده ، همزمان با عید مبعث پیامبر اعظم به کار خود پایان خواهد داد.

گفتنی است در حاشیه این جشنواره ،نمایشگاه پوستر شب های تئاتر لارستان برگزار می گردد.

خبرنگار: روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۴:۴۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین