جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۵ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

شکوفایی گردشگری ورزشی در لارستان با برگزاری بازی تیم ملی فوتسال

  معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس گفت: راهبرد معاونت گردشگری استانداری ایجاد رویکردهای تخصصی گردشگری در شهرستان‌های استان فارس با توجه به ظرفیت ها و مزیت های…

 

معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس گفت: راهبرد معاونت گردشگری استانداری ایجاد رویکردهای تخصصی گردشگری در شهرستان‌های استان فارس با توجه به ظرفیت ها و مزیت های آنهاست.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از ایلنا، محمد فرخ زاده افزود: در لارستان که در فاصله ۳۴۰ کیلومتری شیراز در جنوب استان فارس قرار دارد با توجه به ظرفیت‌های ورزشی این شهرستان تمرکز را بر گردشگری ورزشی گذاشتیم.

فرخ زاده ادامه داد: با همین رویکرد تیم فوتسال روسیه برای انجام دو بازی دوستانه با تیم ملی فوتسال ایران به شهرستان لارستان سفر و اولین بازی آنها دیروز با نتیجه ۳ به ۲ به سود تیم ملی فوتسال ایران پایان یافت.

وی با بیان اینکه تمام بلیت های این دو بازی همان ابتدا به فروش رفت افزود دیدار نخست دوستانه تیم‌های ملی فوتسال ایران و روسیه در حالی در سالن ورزشگاه مجتمع طوبی شهرستان لار برگزار شد که استقبال گسترده طرفداران شور و حال خاصی را در محل برگزاری مسابقه بوجود آورده بود و حدود سه هزار تماشاگر مردو زن از این بازی دیدن کردند.

فرخ زاده خاطرنشان کرد: بازی بعدی این دو تیم امروز سه شنبه ۲۸ آذر ساعت ۱۳:۳۰ در ورزشگاه طوبی (منیری) لارستان برگزار خواهد شد.

وی با تأکید بر رونق گردشگری به وجود آمده در شهرستان لار طی این بازی خاطرنشان کرد: تدابیری برای ادامه مسابقات ورزشی در لارستان دیده شده از جمله مسابقات جهانی بدمینتون و این امر علاوه بر تبادلات فرهنگی موجب رونق هتل ها و اقامتگاه های این شهرستان و سایر کسب و کارها خواهد شد.

فرخ زاده گردشگری ورزشی را یکی از مهمترین و پردرآمدترین شاخه های صنعت گردشگری عنوان کرد و افزود: برخی ادعا می کنند ۲۵ درصد یعنی یک چهارم کل گردشگری جهان مربوط به ورزش است.

جانشین استاندار فارس در شورای توسعه گردشگری با بیان اینکه بیش از شصت نوع گردشگری در دنیا وجود دارد، عنوان کرد: برای سایر شهرستان ها هم با توجه به مزیت های آنها تدابیری اندیشیده شده به طور مثال شهرستان سپیدان قطب گردشگری طبیعت، باغات و نجوم خواهد شد.

فرخ زاده در پایان با اشاره به اینکه تاکنون در ایران درباره شاخه های متنوع گردشگری به صورت متمرکز آموزشی صورت نگرفته است، افزود: لازم است به لحاظ دانشی آگاهی و سواد گردشگری عمومی ارتقا یابد تا بتوانیم به جایگاه واقعی خود در این حوزه دست پیدا کنیم.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین