سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۳ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 6

چهارمین اردوی کتابخوانی عشایر فرس در منطقه عشایری «چاه کاظمی» خنج

  مدیرکل کتابخانه‌های عمومی فارس از برگزاری چهارمین اردوی کتابخوانی عشایر فارس در روز سوم دی ماه در منطقه عشایری «چاه کاظمی» شهرستان خنج خبر داد. به گزارش میلاد لارستان…

 

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی فارس از برگزاری چهارمین اردوی کتابخوانی عشایر فارس در روز سوم دی ماه در منطقه عشایری «چاه کاظمی» شهرستان خنج خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری فارس، محمدحسین فیروزی در خصوص برگزاری رویداد فرهنگی و خدماتی کتاب رسانی به عشایر، گفت: چهارمین برنامه اردوی کتابخوانی عشایر به میزبانی ایل نشینان منطقه چاه کاظمی شهرستان خنج برگزار خواهد شد.

فیروزی عنوان کرد: اردوی کتابخوانی عشایر روز یکشنبه سوم دیماه اجرا خواهد شد؛ برگزاری برنامه های ترویجی و فرهنگی کتاب محور، اهدای کتاب، ، برگزاری مسابقه، جمع خوانی، قصه گویی، کلاس های مهارتی و آموزشی، بازی های محلی، کاردستی و… از جمله برنامه های این رویداد یک روزه کتابخوانی در مناطق عشایرنشین است.

وی هدف از اجرای این برنامه را توسعه عدالت فرهنگی و تسهیل دسترسی جامعه عشایر به کتاب و منابع اطلاعاتی توصیف کرد و گفت: سه نشست پیشین این طرح با استقبال گسترده مردم عشایرنشین همراه بود. نخستین رویداد این طرح یکم شهریورماه در منطقه عشایری خسرو و شیرین آباده، دومین برنامه ۲۹ شهریورماه در منطقه عشایری گردنه بزن شهرستان اقلید و سومین نشست آن ۲۰ آبان ماه در منطقه عشایری منگرگ شهرستان فیروزآباد اجرا شد.

فیروزی با بیان اینکه برنامه ریزی ها بر این است که طرح اردوی کتابخوانی عشایر تا پایان سال در شهرستان های فارس که جامعه عشایری دارند، اجرا شود، اضافه کرد: اردوی کتابخوانی عشایر به همت اداره کل کتابخانه های عمومی فارس برگزار می شود و جمعی از دستگاه های استانی در برگزاری این رویداد مشارکت خواهند داشت.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۳ دی ۱۴۰۲ ساعت ۷:۳۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین