جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۰۳ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

مرکز پایش تصویری راهور لارستان افتتاح شد

  فرمانده انتظامی لارستان از افتتاح مرکز مانیتورینگ و پایش تصویری در پلیس راهور شهرستان خبر داد و گفت: این اقدام حرکتی در جهت نظارت بر نظم و انضباط ترافیکی…

 

فرمانده انتظامی لارستان از افتتاح مرکز مانیتورینگ و پایش تصویری در پلیس راهور شهرستان خبر داد و گفت: این اقدام حرکتی در جهت نظارت بر نظم و انضباط ترافیکی خواهد بود.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری ایرنا، سرهنگ سید محمد یوسفی سه شنبه در مراسم افتتاح مرکز مانیتورینگ و پایش تصویری، این مجموعه را از مولفه های مورد نیاز در کار آمدی عملیات های انتظامی دانست و گفت: این اقدام به عنوان گامی مهم در پاسخ گویی به نیازهای شهروندان، افزایش بهره وری و توانمندسازی پلیس در اجرای ماموریت ها در مسیر تحقق هوشمندسازی پلیس است تا بتوان خدمت رسانی بهتری به مردم داشت.

فرمانده انتظامی لارستان؛ با تاکید بر توسعه زیرساخت های پایش هوشمند در معابر شهری افزود: با توجه به سطوح گسترده نظم در جامعه، تحقق این مهم مستلزم همکاری فراگیر نهادها و سازمان های دولتی و غیردولتی و همچنین اقشار مختلف مردم در این زمینه است.

وی در ادامه اظهار داشت: افتتاح این مرکز با هدف نظم دهی و انتظام بخشی به وضعیت ترافیک در این شهرستان ایجاد شده و از این به بعد از طریق پایش تصویری کارهای ترافیکی با سیستم هوشمند اداره می شود.

داریوش دهقان، فرماندار ویژه لارستان نیز در این مراسم با اشاره به این که پلیس در جامعه به عنوان نیرویی سرآمد و کارآمد است که با ایثار و فداکاری، امنیت و آسایش را در جامعه حاکم کرده گفت: با گسترش و توسعه شهر ها و روستاها می طلبد که در راستای هوشمند سازی و بهره گیری از فناوری های روز دنیا گام برداریم و این اقدامات را در راستای خدمت رسانی و احساس امنیت بیشتر به مردم شهرستان به اجرا گذاشته شده است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۵ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۳۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “مرکز پایش تصویری راهور لارستان افتتاح شد”

  1. ناشناس گفت:

    مركز مانيتورينگ و پايش تصويري يعني بررسي نقاط حادثه خيز واقدام در جهت رفع انان اميد است اين مهم تحقق يابد .البته حاضرين در مجلس امده اند كه فيلم تماشا كنند و بيش از ان نمي دانند

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین