پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۲ب.ظ
::آخرین مطلب 32 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

١٧ کیلومتر از باند دوم محور لار- جهرم به زیر بار ترافیک رفت

  باند دوم محور لار- جهرم١٧ کیلیومتر از باند دوم محور لار- جهرم حدفاصل کیلومتر ٣٢ تا ۴۹ پس از تامین موارد ایمن سازی در این مسیر، هم اکنون به…

 

باند دوم محور لار- جهرم١٧ کیلیومتر از باند دوم محور لار- جهرم حدفاصل کیلومتر ٣٢ تا ۴۹ پس از تامین موارد ایمن سازی در این مسیر، هم اکنون به منظور افزایش ایمنی سفر و تسهیل در عبور و مرور مردم شریف از این محور مواصلاتی زیر بار ترافیک رفته است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از پایگاه خبری وزارت راه‌وشهرسازی (لارستان)، ١٧ کیلومتر از باند دوم محور لار – جهرم توسط این اداره کل بازگشایی شد و زیر بار ترافیک رفت.

حسن شبانی مدیرکل راه و شهرسازی لارستان در این خصوص اظهار کرد: با تلاش و اهتمام پرسنل راه‌سازی و راهداری اداره کل راه و شهرسازی لارستان و پیمانکاران، ١٧ کیلومتر از باند دوم محور لار- جهرم حدفاصل کیلومتر ٣٢ تا ۴۹ پس از تأمین موارد ایمن سازی در این مسیر، هم اکنون به‌منظور افزایش ایمنی سفر و تسهیل در عبور و مرور مردم شریف از این محور مواصلاتی به زیر بار ترافیک رفته‌است.

وی افزود: توسعه هر منطقه براساس ظرفیت های مختلفی صورت می‌پذیرد که یکی از مهم‌ترین آنها زیرساخت های ارتباطی و حمل و نقل جاده‌ای است، به همین دلیل بیش از ۵ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار در این ١٧ کیلومتر هزینه شده‌است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۶ دی ۱۴۰۲ ساعت ۲:۱۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین