جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۷ق.ظ
::آخرین مطلب 16 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

قیمت هر کپسول ۱۱ کیلویی ۲۷ هزار و ۹۰۰ تومان اعلام شد

عرضه گاز مایع به مصرف‌کنندگان از سوی عاملان توزیع در سطح لارستان می‌بایست به ازای هر کپسول ۱۱ کیلویی برای مصارف سهمیه‌ای به مبلغ ۲۷ هزار و ۹۰۰ تومان و…

عرضه گاز مایع به مصرف‌کنندگان از سوی عاملان توزیع در سطح لارستان می‌بایست به ازای هر کپسول ۱۱ کیلویی برای مصارف سهمیه‌ای به مبلغ ۲۷ هزار و ۹۰۰ تومان و برای مصارف غیرسهمیه‌ای ۳۰ هزار و ۶۹۰ تومان صورت گیرد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، جلسه ستاد سوخت شهرستان به ریاست داریوش دهقان فرماندار فرمانداری ویژه لارستان و با حضور احمد دلاور معاون هماهنگی و امور عمرانی فرمانداری، بخشداران و جمعی از ادارات، در محل فرمانداری برگزارشد.

در این جلسه فرماندار فرمانداری ویژه لارستان ضمن قدردانی از شرکت پخش فراورده های نفتی ناحیه لارستان و سایر دستگاه های نظارتی مرتبط، در خصوص نحوه نظارت بر فرآیند توزیع و مصرف سوخت در این منطقه اظهار کرد: شرکت نفت لارستان مسئولیت خطیر تامین سوخت و انواع فراورده های نفتی مورد نیاز ۵ شهرستان جنوبی استان فارس بر عهده دارد، که خدا را شکر این شرکت با جدیت تمام و با همکاری و نظارت مستمر دستگاههای نظارتی تدابیری را لحاظ کرده تا در زمینه ی سوخت کمبودی نداشته باشیم.

داریوش دهقان تصریح کرد: با عنایت به در پیش رو بودن فصل زمستان و افزایش تقاضا برای گاز مایع سیلندری و لزوم تأمین گاز مایع مورد نیاز مردم، نظارت بر این مهم در دستور کار حوزه بازرسی اداره صمت قرار دارد.

او با تاکید بر اینکه قیمت مصرف‌کننده گاز مایع برای مصارف سهمیه‌ای و غیرسهمیه‌ای، تعیین شده است، ادامه داد: بر این اساس، عرضه گاز مایع به مصرف‌کنندگان از سوی عاملان توزیع در سطح شهرستان می‌بایست به ازای هر کپسول ۱۱ کیلویی برای مصارف سهمیه‌ای به مبلغ ۲۷ هزار و ۹۰۰ تومان و برای مصارف غیرسهمیه‌ای ۳۰ هزار و ۶۹۰ تومان صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه در مجموع ۲ تاسیسات سیلندر پرکنی گاز مایع در شهرستان لارستان وجود دارد، بیان کرد: در مورد تأمین گاز مایع برای شهرستان محدودیتی وجود ندارد و بر اساس تراکنش‌های درگاه سامانه سدف شرکت ملی نفت، گاز مورد نیاز مردم نیز از پالایشگاه های بندرعباس و شیراز تأمین می‌شود.

دهقان در پایان از همه مردم عزیز و با فرهنگ این خطه پهناور خواست که در مصرف گاز و انرژی صرفه جویی کنند.

در این جلسه همچنین پیشنهاد داده شد در صورت حضور سرمایه گذار بخش خصوصی و تامین خودروهای سوخت رسان، بنزین مورد نیاز ساکنان روستاهای فاقد جایگاه سوخت از این طریق تامین شود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۶ دی ۱۴۰۲ ساعت ۹:۲۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین