شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۰۳ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

اولین بُرد بانوان هندبالی لارستان مقابل سنندج رقم خورد

اولین بُرد بانوان هندبالی لارستان در لیگ‌برتر کشور، مقابل سنندج رقم خورد. به گزارش میلاد لارستان، هفته ششم نوزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه‌های کشور، امروز با برگزاری…

اولین بُرد بانوان هندبالی لارستان در لیگ‌برتر کشور، مقابل سنندج رقم خورد.

به گزارش میلاد لارستان، هفته ششم نوزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه‌های کشور، امروز با برگزاری ۴ دیدار به پایان رسید که طی آن فولاد هرمزگان، سنگ‌آهن بافق، زاگرس جنوبی کازرون و چمران لارستان مقابل حریفان خود به برتری رسیدند و رزکان البرز و فولاد مبارکه سپاهان سومین شکست فصل خود را متحمل شد.

هفته ششم چمران لارستان که پذیرای سنندج بود توانست از امتیاز میزبانی خود استفاده کند و اولین پیروزی فصل خود را ثبت کرد. سنندج هر چند در این دیدار نیمه نخست را با نتیجه ۱۳ بر ۱۰ پیروز شد اما در نیمه دوم این لارستان بود که توانست جریان بازی را در دست بگیرد و در نهایت نیز این دیدار را با پیروزی ۲۶ بر ۲۵ به پایان رسید. با این پیروزی چمران لارستان به رده هفتم جدول رده بندی صعود کرد و سنندج همچنان بدون امتیاز رده هشتم ایستاده است.

با پایان دیدارهای هفته ششن فولاد هرمزگان با ۱۲ امتیاز از ۶ بازی خود بر صدر جدول تکیه زده، زاگرس جنوبی کازرون و سنگ آهن بافق نیز هر کدام با ۱۰ امتیاز دوم و سوم لیگ هستند.

شهدای رزکان البرز با وجود شکست امروز همچنان ۶ امتیازی است و در رده چهارم ماند و سپاهان با همین امتیاز در رده پنجم لیگ قرار گرفته است.

نفت و گاز گچساران و شهید چمران لارستان با ۲ و سنندج نیز بدون امتیاز در رده های ششم تا هشتم قرار دارند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۸ دی ۱۴۰۲ ساعت ۹:۰۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین