پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۳۲ب.ظ
::آخرین مطلب 2 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

برنامه‌های دهه‌فجر امسال در قالب دو دهه اول و دوم در لارستان برنامه‌ریزی می شود

فرماندار فرمانداری ویژه لارستان گفت: برنامه های دهه فجر امسال هم در قالب دو دهه اول و دوم در شهرستان برنامه ریزی می شود. به گزارش میلاد لارستان به نقل…

فرماندار فرمانداری ویژه لارستان گفت: برنامه های دهه فجر امسال هم در قالب دو دهه اول و دوم در شهرستان برنامه ریزی می شود.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، داریوش دهقان در اولین جلسه ستاد هماهنگی و برنامه ریزی دهه فجر انقلاب اسلامی ۱۴۰۲ در لارستان که ساعت ۶ صبح دیروز یکشنبه در فرمانداری ویژه لارستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت سالگرد سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش اظهار داشت: شهادت سردار سلیمانی، محبوبیت ایشان را تا همیشه جاودانه کرد، همانطور که همه دنیا این محبوبیت را در مراسم تشییع باشکوه و تاریخی این سردار پرافتخار اسلام و ایران مشاهده کردند و در کل شهید سلیمانی همان نهالی بود که در قلوب ملت ایران رشد پیدا کرد و تا همیشه در تاریخ ماندگار شد.

وی ضمن تجلیل از صبر و استقامت خانواده های معظم شهدا، خون شهیدان والا مقام را مایه قوام و ثبات درخت انقلاب برشمرد و افزود: دهه مبارک فجر بهانه ای برای تجدید پیمان با آرمانهای امام و انقلاب می باشد.

فرماندار ویژه لارستان خاطر نشان ساخت: هرچه در راه تکریم خانواده های معظم شاهد و ایثارگران تلاش شود کم است و خدمت به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران که در راه خدا از جان خویش خالصانه گذشتند، کاری ارزشمند است.

داریوش دهقان با بیان اینکه برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی امسال همچون سال قبل، از اول تا ۳۰ بهمن ماه در شهرستان بزرگ لارستان اجرایی می شود، افزود: در دهه اول مدیران همه دستگاه های اجرایی حضوری مستمر و مداوم در تمامی بخش ها و روستاها داشته و به بررسی مسائل و مشکلات مردم و ارائه دستاوردهای انقلاب و نظام می پردازند و از ۱۲ تا ۳۰ بهمن ماه نیز برنامه های فرهنگی، مذهبی، ورزشی، هنری، قرآنی و افتتاح و کلنگ زنی طرح ها و پروژه ها در دستور کار است.

این مقام مسئول اظهار داشت: دستگاه های ذیربط و پایگاه های مقاومت از هم اینک زمینه حضور رزمندگان و ایثارگران برای بیان خاطرات از زمان انقلاب و جبهه و جنگ، در همه آیین ها و جشن های دهه فجر لارستان فراهم و در این خصوص برنامه ریزی کنند.

فرماندار ویژه لارستان با بیان این که امروز دشمنان، نظام و انقلاب اسلامی را مورد هجمه خود قرار می دهند به اهمیت حضور مسئولان در بین مردم و بهره‌گیری از فضای مجازی و رسانه‌ها برای ارائه خدمات و بیان آنها تاکید کرد.

وی اظهار کرد: ایام دهه فجر فرصتی است تا مدیران با بهره‌گیری از رسانه‌های گروهی و فضای مجازی نسبت به انعکاس خدمات و تلاش‌های نظام و انقلاب استفاده کنند.

دهقان از همراهی خوب مردم شریف لارستان بزرگ با مسئولان شهرستان که در تمامی شرایط با وحدت برای تحقق اهداف دولت در تلاش هستند، قدردانی کرد و افزود: تمامی مدیران در هر پست، مقام و موقعیتی که هستند باید تمامی وقت خود را صرف تحقق اهداف نظام و انقلاب که همان خدمت به مردم مومن و فداکار است، صرف کنند.

نماینده عالی دولت در لارستان گفت: همه ادارات شهرستان باید برنامه ریزی لازم برای برگزاری جشن انقلاب، آزیین بندی و اجرا و پخش سرودها و آیین های اوایل انقلاب در ایام الله دهه فجر در دستگاه مربوطه را داشته باشند و این کار با قوت و جدیت دنبال شود.

دهقان بیان کرد: ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان از هم اینک برای برگزاری جشن های این دهه در مساجد برنامه ریزی کنند و همه بخشداران نیز در همه بخش های این شهرستان برنامه جشن دهه فجر برگزار کنند.

وی با تاکید بر اینکه می بایست در همه شهرها، روستاها و حتی مناطق عشایر نشین، مدارس، دانشگاه ها، شرکت ها و کارخانجات بزرگ شهرستان برنامه های جشن انقلاب برگزار شود، افزود: مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان در تمامی برنامه ها و جشن های مربوط به این ایام حضوری چشمگیر داشته باشند.

دهقان اضافه کرد: تا می توانیم حضوری مستمر و مداوم در بین مردم داشته باشیم و این را تقویت کنیم و حضور مسئولان در یک مسجد و یا نماز جمعه نباید امری غیرعادی از سوی مردم تلقی گردد، بلکه باید به گونه ای عادی تبدیل شود.

وی در پایان این را هم به مسئولین گوشزد کرد که بیشترین نقشی که می‌توان مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو را برجسته کرد، افزایش امیدآفرینی بین مردم است که آنها احساس کنند، منطقه با شتاب فزاینده ای در حال پیشرفت است؛ در این صورت طبیعی است که مشارکت می‌کنند.

در ادامه احسان طاهری و احمد دلاور معاونین فرمانداری و هر یک از حاضرین در جلسه، برنامه های پیشنهادی خود را ارائه کردند و تصمیماتی نیز در خصوص چگونگی بهتر برگزار شدن برنامه ها در طول دهه فجر ۱۴۰۲ اتخاذ شد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۲ دی ۱۴۰۲ ساعت ۸:۴۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “برنامه‌های دهه‌فجر امسال در قالب دو دهه اول و دوم در لارستان برنامه‌ریزی می شود”

  1. ناشناس گفت:

    دهه فجر تبديل به دو دهه شده است.درود بر فرماندار قهرمان.اقاي فرماندار برنامه ريزي دو دهه يعني دو دهه ادارات تعطيل مبارك ميباشد.مردم گرفتار وضعيت اسفبار اقتصادي هستندولي دولتمردان دو دهه مراسم برگزار ميكنند.فقط از خدا بترسيد

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین