شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۲۲ق.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

لارستان در مدار ورزش؛ از میزبانی مسابقات کشوری تا کلنگ‌زنی سالن اختصاصی بانوان

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان از برگزاری چند رویداد مهم ورزشی در سطح کشوری و منطقه‌ای خبر داد و گفت: کلنگ زنی سالن ورزشی اختصاصی بانوان در لار به…

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان از برگزاری چند رویداد مهم ورزشی در سطح کشوری و منطقه‌ای خبر داد و گفت: کلنگ زنی سالن ورزشی اختصاصی بانوان در لار به زودی انجام می‌شود.

محمدحسن طیبی در گفت‌وگو با خبرنگار میلاد لارستان با ابراز خرسندی از برگزاری چندین رویداد مهم ورزشی طی ماه‌های گذشته و با تقدیر از همراهی و همکاری و همفکری مدیران کشوری، استانی و محلی، خیرین، مردم و ورزشکاران در میزبانی شایسته و آبرومندانه، اظهار داشت: خوشبختانه نگاه مسوولان ملی و استانی نسبت به ورزش لارستان بسیار مثبت است و امید می‌رود در آینده شاهد اتفاقات مثبت در این خطه باشیم.

وی با برشمردن مهمترین رویدادهای ورزشی لارستان طی ماه‌های بهمن و اسفند، افزود: مسابقات شنا بین دانشگاههای دولتی با حضور سه استان فارس، کهکلیویه و بویراحمد و بوشهر از ۱۴ الی ۱۹ بهمن ماه به میزبانی لار برگزار می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان با اشاره به اینکه مسابقات نجات غریق استانی در قسمت بانوان و آقایان نیز از ۱۹ لغایت ۲۰ بهمن ماه در لار به اجرا درمی‌آید، تصریح کرد: برگزاری کلاس ارتقائ مربیگری شنا درجه ۳ به ۲ با حضور شهرستانهای فارس در لارستان صورت می‌گیرد.

این مسئول به برگزاری مسابقات قهرمانی جوانان تنیس روی میز کشور با حضور ۲۰۰ نفر در بهمن ماه خبر داد و عنوان کرد: قرار است اردوی تیم ملی تنیس روی میز جوانان کشور در بهمن ماه امسال به میزبانی لار برگزار شود.

وی با اذعان به اینکه مسابقات تنیس روی میز قهرمانی شهرستانهای استان فارس در بهمن ماه سال جاری در لار برگزار می‌شود، یادآور شد: مسابقات بدمینتون پیشکسوتان آقایان کشور در نیمه اول اسفند ماه در لارستان برگزار خواهد شد.

طیبی به برگزاری کلاس مربیگری درجه ۳ بسکتبال با حضور شهرستانهای مختلف در بهمن ماه اشاره کرد و افزود: کلاس مربیگری تنیس خاکی با حضور شهرستانها در بهمن ماه برپا می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان همچنین از افتتاح چند پروژه عمرانی خبر داد و گفت:  افتتاح رختکن و سرویس اداری تنیس روی میز در مجموعه دانشیار در ۲۴ بهمن ماه در حاشیه مسابقات قهرمانی جوانان کشور انجام خواهد شد.

وی با اشاره به افتتاح سالن ورزشی چند منظوره و چمن مصنوعی روستای باغ که بصورت مشارکتی توسط  دولت و خیرین احداث شده است، تصریح کرد: در آینده نزدیک خانه کشتی در روستای بریز و سالن بدنسازی روستای کرمستج افتتاح می‌شود.

طیبی در پایان از کلنگ زنی سالن اختصاصی بانوان در لار در ایام منتهی به دهه مبارک فجر خبر داد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۳ دی ۱۴۰۲ ساعت ۹:۲۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین