شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۱۰ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

هزار ورزشکار وارد لارستان می‌شوند

فرماندار فرمانداری ویژه لارستان گفت: بیش از یک هزار ورزشکار در رشته های مختلف از سراسر کشور وارد لارستان می شوند و در این مسابقات شرکت می کنند. به گزارش…

فرماندار فرمانداری ویژه لارستان گفت: بیش از یک هزار ورزشکار در رشته های مختلف از سراسر کشور وارد لارستان می شوند و در این مسابقات شرکت می کنند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، داریوش دهقان در نشست با تعدادی از هیات های ورزشی شهرستان گفت: لارستان بزرگ در بهمن و اسفند ماه امسال میزبان مسابقات کشوری و استانی در رشته های مختلف ورزشی است.

وی تصریح کرد: از ۱۴ تا ۱۹ بهمن ماه مسابقات شنا دانشجویان دانشگاه های دولتی کشور(آقایان و بانوان) منطقه ۷ با حضور ۵۰ نفر و مسابقات نجات غریق استانی آقایان و بانوان هم در تاریخ ۱۹ و ۲۰ بهمن ماه با حضور ۱۲۰ نفر در لارستان برگزار می شود.

دهقان افزود: همچنین مسابقات شنا استانی آقایان نیز درتاریخ ۶ تا ۸ اسفند ماه با حضور ۳۰۰ نفر و مسابقات کشوری تنیس روی میز جوانان کشوری هم در بهمن ماه با حضور ۲۰۰ نفر برگزار می شود.

وی ادامه داد: دیگر اینکه مسابقات بدمینتون پیشکسوتان کشور هم در اسفند ماه با حضور ۲۰۰ ورزشکار در این خطه پهناور برگزار می شود.

فرماندار ویژه لارستان اظهار داشت: در اسفند ماه اردوی تیم ملی جوانان تنیس روی میز و مسابقات استانی تنیس روی میز نیز با حضور ۲۰۰ نفر و برگزاری کلاس مربی گری شنا، بسکتبال ، تنیس خاکی و غیره هم در این شهرستان برگزار می شود.

نماینده عالی دولت در لارستان اضافه کرد: در این خصوص بیش از یک هزار ورزشکار در رشته های مذکور از سراسر کشور وارد لارستان می شوند و در این مسابقات شرکت می کنند.

وی اذعان داشت: برگزاری این مسابقات و به تبع آن، حضور نوجوانان، جوانان و بزرگسالانی که برای شرکت در مسابقات وارد لارستان بزرگ می شوند از جهت توریسم ورزشی می تواند باعث حرکت های بسیار ارزشمندی در شهرستان شود، همچنین برگزاری این مسابقات یک شور و تحول خوب را در ورزش این منطقه ایجاد می کند.

دهقان در ادامه خاطر نشان کرد: برگزاری این مسابقات برای ورزشکاران شهرستان هم امتیازات مهمی دارد. این مسابقات می تواند نگاه ورزشکاران ما را به خودشان و سطحی که در آن فعالیت دارند را تغییر دهد و با حضور در میادین و میعادگاه های ورزشی خود را ارزیابی کنند، به همین منظور میزبانی های مختلف از مسابقات می تواند محک بسیار خوبی در جهت استعداد یابی ورزشکاران و ارزیابی توان و ظرفیت اجرایی شهرستان باشد و نقاط ضعف و قدرت ما را بیشتر نمایش دهد.

وی ادامه داد: برگزاری مسابقاتی در این سطح علاوه بر توسعه و پیشرفت ورزش با توجه به حضور ورزشکاران، مربیان، سرپرستان از سراسر کشور باعث رونق توریسم ورزشی و اقتصادی منطقه خواهد شد.

فرماندار لارستان با اشاره به وجود استعدادهای بسیار خوب در لارستان اضافه کرد: خدا را شکر ورزشکاران لارستانی تاکنون موفق به کسب مدال های رنگارنگ در میادین مختلف ورزشی در استان، کشور و جهان شده اند.

وی در پایان به ادارات میراث فرهنگی و پایگاه تاریخی شهر لار هم توصیه کرد که از این ظرفیت استفاده کنند و نسبت به تهیه بروشور و شناساندن آثار تاریخی و گردشگری شهرستان به مهمانان و ورزشکاران اقدام کنند.

در ادامه محمد حسن طیبی رییس اداره ورزش و جوانان و تعدادی از روسای هیات های ورزشی شهرستان نیز مطالبی را بیان کردند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۴ دی ۱۴۰۲ ساعت ۶:۲۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین