شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۲۹ق.ظ
::آخرین مطلب 10 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

نواختن زنگ انقلاب در مدارس لارستان+تصاویر

زنگ انقلاب در مدارس لارستان نواخته شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، همزمان با آغاز دهه مبارک فجر و چهل و پنجمین سالگرد…

زنگ انقلاب در مدارس لارستان نواخته شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، همزمان با آغاز دهه مبارک فجر و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی صبح چهار شنبه ۱۱ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ زنگ انقلاب، توسط داریوش دهقان فرماندار فرمانداری ویژه لارستان در آموزشگاه پسرانه استعدادهای درخشان تیزهوشان (شهید بهشتی) لارستان نواخته شد.

همزمان با این مراسم زنگ انقلاب در کلیه مدارس سراسر لارستان نیز به صدا درآمد.

در این مراسم فرماندار لارستان در سخنانی ضمن تبریک فرا رسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه آینده این کشور به دست شما دانش آموزان و همکلاسی‌های شما است، افزود: باید قدر نظام و انقلاب را بدانیم و جهاد تبیین را در رأس امور قرار دهیم و اگر دستاوردهای انقلاب را در این ۴۵ سال تبیین کنیم، زمینه آشنایی همگان بویژه دانش آموزان با این دستاوردها فراهم می‌شود و دانش آموزان عزیز هم آن دستاوردها را به دیگران منتقل می کنند.

فرماندار ویژه لارستان اظهار کرد: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی باید صورت گیرد تا دانش آموزان بیشتر با موفقیت‌های نظام آشنا شوند؛ که الحمدالله در منطقه لارستان بزرگ اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده است.

در این مراسم احسان طاهری معاون برنامه ریزی فرمانداری، سرهنگ افسری فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان، عبدالحمید اخوان مدیر آموزش و پرورش و جمعی از مسئولین و روحانیون حوزه علمیه حضور داشتند.

 

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۳:۱۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین