دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۰۲ق.ظ
::آخرین مطلب 32 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 5

آغاز ثبت‌نام حفظ یک‌ساله قرآن در موسسه فاطمیون گراش

ثبت‌نام چهارمین دوره حفظ یک‌ساله قرآن کریم در دارالتحفیظ موسسه مجمع القرآن فاطمیون شهرستان گراش از یکم اردیبهشت آغاز می‌شود. به گزارش میلادلارستان و به نقل از روابط عمومی موسسه…

ثبت‌نام چهارمین دوره حفظ یک‌ساله قرآن کریم در دارالتحفیظ موسسه مجمع القرآن فاطمیون شهرستان گراش از یکم اردیبهشت آغاز می‌شود.

به گزارش میلادلارستان و به نقل از روابط عمومی موسسه فرهنگی مجمع القرآن فاطمیون، ثبت نام در دارالتحفیظ این موسسه از اول اردیبهشت آغاز شده و تا پایان خرداد ادامه خواهد داشت. داوطلبان در این طرح طی مدت یک‌سال زیر نظر اساتید مجرب، حافظ کل قرآن کریم شده و با مفاهیم این کتاب آسمانی نیز آشنا خواهند شد.

طرح حفظ یک‌ساله قرآن کریم ویژه افراد ۱۴ تا ۲۶ سال است و عدم تاهل و عدم اشتغال به تحصیل در طول دوره، از جمله شرایط پذیرش این دوره به شمار می رود. پیش ثبت‌نام این دوره در سایت این موسسه انجام می‌شود و پس از انجام ثبت‌نام اولیه، داوطلبان باید در مصاحبه که شامل آزمون کتبی، مصاحبه شفاهی و آزمون شفاهی روخوانی قرآن کریم می‌باشد، شرکت کنند.

داوطلبان پس از گزینش، در یک دوره ۴۵ روزه که از اول مرداد تا نیمه شهریور ادامه خواهد داشت، حضور می‌یابند و پس از قبولی در این مرحله، دوره اصلی حفظ از اول مهر آغاز خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی موسسه مجمع القرآن فاطمیون به نشانی www.mqfg.ir مراجعه کرده و یا با شماره ۰۷۱۵۲۴۴۵۴۴۵ داخلی ۱۰۲ تماس حاصل نمایند.

قابل ذکر است، این مؤسسه در سال ۱۳۷۲ و حول دو محور اساسی آموزش قرآن کریم در سطوح مختلف اعم از روخوانی، روانخوانی، تجوید، حفظ و مفاهیم و ترویج فرهنگ اهل بیت(ع) پایه‌گذاری شد. فعالیت این موسسه با تشکیل مدرسه قرآنی بشارت در سال ۸۸ به شکل تخصصی‌تر در زمینه آموزش قرآن دنبال و از سال ۹۱ فعالیت‌های شبانه‌روزی این موسسه در زمینه حفظ قرآن برای برادران و از سال ۹۲ برای خواهران آغاز شد. این موسسه در این مدت کوتاه توانسته ۶۰ حافظ قرآن تربیت کند.

طی این مدت شعباتی در شهر اوز و دهستان خلیلی نیز دایر شده و رایزنی‌هایی برای دیگر شهرها همچون شهرکرد و تربت حیدریه نیز صورت گرفته است.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۷:۱۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین