چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۶ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 9
معاون کمیته امداد استان فارس:

سامانه آنی پرداخت نیکوکاری در استان فارس راه‌اندازی شد

میلاد لارستان: معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان فارس از فراهم شدن امکان پرداخت آنی صدقه و کمک‌های مردمی از طریق سامانه”آنی پرداخت نیکوکاری” در این استان خبر داد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان فارس از فراهم شدن امکان پرداخت آنی صدقه و کمک‌های مردمی از طریق سامانه”آنی پرداخت نیکوکاری” در این استان خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد استان فارس، محمد بدری اظهار داشت:در برنامه جدید کمیته امداد سامانه “آنی پرداخت نیکوکاری” به صورت گسترده برای همه شهرستان‌ها و مراکز استان فعال شده و در این سیستم امکان واریز مستقیم وجوه و کمک‌های مردمی به حساب هر شهرستان مهیا شده که قابل بهره‌برداری است.

وی گفت:در این شیوه مشترکان و خیران می‌توانند با شماره گیری #۸۸۷۷* از طریق تلفن همراه صدقات، پرداخت‌های نقدی و غیر نقدی و همچنین برای مشارکت در طرح‌های همسفر، شوق زیارت، جشن عاطفه‌ها، جشن نیکوکاری و غیره به صورت مستقیم به زیرکد استان و شهرستان ورود و نسبت به پرداخت اقدام کنند و در این شیوه صدقات با سرعت و دقت بیشتری جمع‌آوری خواهد شد.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۵:۰۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین