جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۸:۰۱ق.ظ
::آخرین مطلب 17 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

فراهم شدن پرداخت الکترونیکی صدقات در کمیته امداد لارستان

امکان پرداخت صدقات کمیته امداد امام خمینی(ره) به شکل الکترونیکی فراهم شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) لارستان هوشنگ دلاور  اظهار داشت:…

امکان پرداخت صدقات کمیته امداد امام خمینی(ره) به شکل الکترونیکی فراهم شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) لارستان هوشنگ دلاور  اظهار داشت: با گسترش بیماری کرونا و نیاز به رعایت پروتکل ها جهت نیروهای امداد و شهروندان گرامی و نیک اندیش، از این به بعد با حذف رسید کاغذی و حتی پول نقد، دریافت صدقات منازل و اصناف از طریق دستگاه پوز اندرویدی انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه در این طرح شهروندان می توانند پس از مراجعه کارشناسان این کمیته به درب منازل و مغازه ها، هم وجوه نقد را با رعایت کامل موازین بهداشتی تحویل و به جای دریافت رسید، بلافاصله پیامک دریافت وجه را در گوشی همراه خود مشاهده کنند، افزود: با قابلیتي که اين پوزها دارند، از کارت های عضو شتاب جهت پرداخت صدقات به هر میزان که تمایل دارند استفاده کنند و رسید را از طریق پیامک و در آن واحد رویت می شود.

رئیس کمیته امداد امام لارستان اضافه کرد: مردم عزیز و خیرخواه لارستان می توانند علاوه بر این روش وجوهات خود را با هر نیتی با شماره گیری #۰۷۱۲۳*۸۸۷۷* جهت مصرف نیازمندان شهرستان لارستان پرداخت کنند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۷:۱۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین