دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۱۱ق.ظ
::آخرین مطلب 9 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

هم‌وطنان درود، همشهریان سپاس

برگزاری حماسه شکوهمند چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و یوم‌ا… ۲۲ بهمن باشکوه‌تر از گذشته در جای جای میهن اسلامی، استان فارس و لارستان بزرگ بارقه امید را در دل‌ها روشن و فروغ پیروزی را به نمایش گذاشت.

برگزاری حماسه شکوهمند چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و یوم‌ا… ۲۲ بهمن باشکوه‌تر از گذشته در جای جای میهن اسلامی، استان فارس و لارستان بزرگ بارقه امید را در دل‌ها روشن و فروغ پیروزی را به نمایش گذاشت.

 سپاس‌گزاری از مردم بصیر و موقعیت‌شناسی که مسائل را مخلوط نمی‌کنند و از آب گل‌آلود ماهی نمی‌گیرند، از اهم واجبات است.

 مردمی که با وجود تنگناهای زندگی و سختی معیشت احساس می‌کنند نظام جمهوری اسلامی و ایران عزیز «حرم» است که باید پاس داشت و برای حفاظت آن جان‌فشانی کرد. مردم از عملکرد برخی مسئولین که در سرعت بخشیدن به کارها عمدا یا سهوا تعلل می‌نمایند، ناراضی اند. اما اجازه دشمن شاد شدن را به خود نمی‌دهند و می‌دانند که ریل پیشرفت نیز مهیا و راه تعالی آماده است.

 تلاش مسئولین می‌طلبد که پاره‌ای از مشکلات حل و برخی از معضلات تقلیل و جمعی از عویصات مرتفع گردد، مردم ما بیدارند و می‌دانند که تهدیدات دشمن به‌شدت فروکش کرده و افسانه «همه گزینه‌ها روی میز است» از زیر میز هم جمع شده و به این مطلب تبدیل‌شده که «نمی‌خواهیم با ایران درگیری ایجاد کنیم».

 این خود نشان‌دهنده عزت و قدرت جمهوری اسلامی است مردم ما می‌دانند که وقتی دشمن شمشیر را از رو بسته باید ابتدا جلوی قداره بندان و عربده کشان ایستاد و صدای اینان را برای همیشه خاموش کرد. مردم ما از فساد داخلی و عوامل نفوذی نیز غافل نیستند و از مسئولین اکیدا خواهان ریشه‌کن کردن لانه فساد در هرکجای میهن اسلامی هستند.

 این حماسه استمرار دارد. اسفندماه امسال مساله انتخابات و گزینش فردی شایسته برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی یکی از مهم ترین مسئولیت هاست. ضرورت دارد همشهریان عزیز همچون بیست و دو بهمن، در انتخابات یازدهم اسفندماه شرکت نموده و آن را به حماسه‌ای شکوه‌مند بدل نمایند و با انتخاب اصلح تداوم بخش یوم ا… ها باشند.

ن۲۲۰

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱:۳۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “هم‌وطنان درود، همشهریان سپاس”

  1. ناشناس گفت:

    چه شده امسال اقاي مويدي براي حضور مردم در راهپيمايي سالروز انقلاب از مردم تشكر مي كند!؟؟! باباجان مردم خود صاحب انقلابند و…..

    • amdin گفت:

      تقدیر و تشکر از مردم در روزنامه و سایت میلاد لارستان یک روال هرساله بوده و است و موضوع جدیدی نیست

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین