چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۲۱ق.ظ
::آخرین مطلب 54 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

“افکاری” لاری جای خود را به یک بوشهری در سازمان مدیریت و برنامه ریزی فارس داد

سرپرست جدید سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان فارس منصوب شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی فارس، داود منظور معاون رئیس جمهور…

سرپرست جدید سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان فارس منصوب شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی فارس، داود منظور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه بودجه کشور، محسن پاپری زارعی را به عنوان سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس منصوب کرد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در حکم انتصاب سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس، اهم مأموریت‌ها و وظایف این مسئولیت را ابلاغ کرد. در این حکم آمده است: امید است با اتکال به خداوند متعال و اهتمام به عدالت محوری، انقلابی گری، مردم داری، پاکدستی و فسادستیزی، قانون مداری و مفاد عهدنامه مدیران در دولت مردمی، با اتخاذ تدابیر مناسب در حل مشکلات استان، کوشا باشید.

گفتنی است ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر، معاون مركز توسعه سازمان برنامه و بودجه كشور، مديركل مالي و اداري سازمان جمع آوري و فروش اموال تمليكي کشور، مشاور رئیس سازمان مديريت و برنامه ريزي استان تهران، معاون هماهنگي برنامه ريزي و بودجه سازمان مديريت و برنامه ريزي استان بوشهر و مدير اداري و مالي سازمان مديريت و برنامه ريزي استان بوشهر بخشی از سوابق اجرایی محسن پاپری زارعی سرپرست جدید سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس است.

رئیس سازمان برنامه بودجه کشور همچنین از تلاش و زحمات احمدعلی افکاری رئیس لاری و  پیشین سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس نیز تقدیر کرد.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۳:۳۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین