شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۳۲ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

لزوم تببین تلفیق موضوعات زیارتی و گردشگری در چشم انداز گردشگری فارس

معاون گردشگری و امور زائرین استانداری فارس گفت: محتوا و خروجی مصوبات کمیته های گردشگری استان باید خروجی باشد که قابل طرح در شورای برنامه ریزی و توسعه استان باشد….

معاون گردشگری و امور زائرین استانداری فارس گفت: محتوا و خروجی مصوبات کمیته های گردشگری استان باید خروجی باشد که قابل طرح در شورای برنامه ریزی و توسعه استان باشد.

به گزارش میلادلارستان و به نقل از  اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس، رستمی؛ معاون گردشگری و امور بین الملل استانداری فارس، در جلسه کارگروه  تخصصی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گفت:با وجود اینکه دستگاههای ذی ربط تلاشها و اقدامات بسیار مطلوبی را انجام داده اند ولی در ارائه گزارش عملکرد ضعیف عمل کرده اند.

مهندس رستمی گفت: راه اندازی اتاق فکر، گامی مثبت در جهت رشد و توسعه گردشگری استان است که هر یک از کمیته های گردشگری استان می توانند یک نفر را بعنوان صاحب نظر و صاحب فکر و ایده معرفی کنند تا از این طریق بتوانیم اتاق فکر را فعال تر کنیم.   رستمی بر توجه ویژه به منظور توسعه پایدار گردشگری روستایی تاکید کرد و افزود:باید تحرک و پویایی ملموسی برای گردشگری روستایی  ایجاد شود.

 معاون گردشگری و امور زائرین استانداری فارس حضور  بخش خصوصی و فعالان حوزه گردشگری را در رشد و توسعه زیر ساخت های گردشگری بسیار مهم دانست و افزود: سرمایه گذاران بازوان توانمندی برای گردشگری استان محسوب می شوند.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۷:۳۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین