پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۱۳ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

اختصاص بودجه 103 میلیاردی به پروژه های گازرسانی فارس

داریوش محمدی در مراسم کلنگ‌زنی گازرسانی به روستاهای فیشور و محلچه لارستان، با بیان اینکه امسال سیاست دولت برای کاهش تورم و انقباض بودجه های سرمایه‌ای است، اظهار کرد: امسال…

کلنگ عملیات گازرسانی به 10 روستای طبس به زمین می خوردداریوش محمدی در مراسم کلنگ‌زنی گازرسانی به روستاهای فیشور و محلچه لارستان، با بیان اینکه امسال سیاست دولت برای کاهش تورم و انقباض بودجه های سرمایه‌ای است، اظهار کرد: امسال کل بودجه‌ای که برای  توسعه گازرسانی در سطح استان فارس اختصاص یافته ۱۰۳ میلیارد تومان بوده است.

 وی افزود: پروژه‌ای که امروز در این دو روستا و دو روستای دیگر هزینه می‌شود، حدود ۱۳ درصد از کل بودجه گاز استان و به عبارتی بیش از ۱۱ میلیارد تومان اعتبار است.

 مدیرعامل شرکت گاز استان فارس با بیان اینکه مدت زمان اجرای این پروژه ۴۰۰ روز پیش‌بینی شده، تصریح کرد: بهره‌مندی از نعمت گاز، حق مردم است، چرا که خدمت‌رسانی از سوی نظام مقدس جمهوری اسلامی برای همه مردم باید صورت گیرد.

 وی با بیان اینکه حجم عملیات پروژه برای روستای فیشور و محلچه بیش از ۷۶ کیلومتر است، خاطرنشان کرد: قانون برای توسعه گازرسانی، یک شعاع، جمعیت و سرانه‌ای را تعریف کرده که دولت۲ میلیون تومان سرانه برای مناطق گرمسیری در نظر گرفته در صورتی که شرکت گاز استان فارس در فیشور و محلچه برای نصب هر علمک گاز در منازل بیش از ۶ میلیون تومان بودجه تخصیص داده است.

 وی عنوان کرد: برای عملیاتی کردن این پروژه از پیمانکاران بسیار با تجربه استفاده می‌شود چرا که هر جایی از این استان این پیمانکار وارد عمل شده حتی زودتر از موعد مقرر کار را تحویل داده و امید است این پروژه کمتر از ۴۰۰ روز تمام شود.

 

خبرنگار: روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۹:۲۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین