سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۸ق.ظ
::آخرین مطلب 6 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 29

فرماندار ویژه لارستان چه نکاتی را به بنیاد مسکن گوشزد کرد؟

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان در دیدار رئیس و کارکنان بنیاد مسکن شهرستان گفت: ما بایستی کارها و برنامه هایمان شفاف باشد و هیچ پنهان کاری نکنیم. به گزارش…

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان در دیدار رئیس و کارکنان بنیاد مسکن شهرستان گفت: ما بایستی کارها و برنامه هایمان شفاف باشد و هیچ پنهان کاری نکنیم. به گزارش میلادلارستان و به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان،بمناسبت دهه حساب ۱۰۰حضرت امام(ره) وسالروز تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ،رئیس و جمعی از کارکنان بنیاد مسکن لارستان با علی اکبر نجیب زاده معاون استاندار وفرماندار ویژه لارستان در محل فرمانداری دیدار و گفتگو نمودند.

  در این دیدار علی اکبر نجیب زاده در سخنانی ضمن گرامیداشت دهه حساب ۱۰۰ حضرت امام(ره) و روز بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از کارمندان این بنیاد خواست که همان روحیات اوایل انقلاب را حفظ کنند و آن را در راه خدمت به مردم صرف کنند. فرماندار ویژه لارستان خطاب به روسا و کارمندان ادارات شهرستان اظهار داشت: مردمی که از روستاها به ادارات می آیند می بایست در سریع ترین زمان ممکن کارشان حل شود و نباید آنها را  به این طرف و آن طرف پاس داد.

 معاون استاندار فارس خاطر نشان کرد: کارکنان بنیاد مسکن می بایست اهداف بلند حضرت امام راحل را در خصوص کمک به قشر آسیب پذیر جامعه را ترسیم و آنرا اجرایی نمایند . وی ادامه داد:همه ما بایستی کارها  و برنامه ها یمان شفاف باشد و هیچ پنهان کاری نکنیم و این سفارش ائمه معصومین (ع)است.

نجیب زاده ادامه داد: همه را به یک چشم نگاه کنید و کار  غنی و فقیر را انجام دهید ، اما به مستضعفین و نیازمندان جامعه بیشتر رسیدگی کنید، بخصوص در امر مسکن سازی یار و یاور افراد فاقد منزل باشید که اگر به مشکلات مردم روستاها رسیدگی کنید قطعا خداوند دست شما را می گیرد.

معاون استاندار خاطر نشان کرد: تا آنجاییکه در توان دارید در رفع مشکلات مردم بخصوص در مناطق محروم قدم بردارید.البته همیشه کارتان قانونی باشد و قانون حاکمیت داشته باشد و همه ما باید در مقابل قانون تمکین کنیم.

فرماندار ویژه لارستان در پایان بیان کرد: در راستای اهداف و وظایف قانونی این نهاد با نظارت کامل مهندسین بر کلیه فعالیتهای فیزیکی در امر احداث ابنیه روستایی اقدام نمایید و طرح هایی که در روستاهها اجرا می کنید بخصوص طرح هادی حتما از نظر فنی و مهندسی نظارت کامل شود تا بعد ها این پروژه ها دچار مشکل نشود و برای روستاییان  عزیز مشکلی بوجود نیاید.چرا که امروزه همه تحصیل کرده اند و افراد جامعه درست و غلط را از هم تشخیص می دهند.

 پیش از این نیز مهندس ناصر زائری فرارسیدن دهه حساب ۱۰۰ حضرت امام (ره) را تبریک گفت و خلاصه ای از عملکرد این بنیاد در سال ۹۴ را بیان کرد.  گفتنی است بیست ویکم لغایت سی و یکم فروردین ماه بنام دهه حساب ۱۰۰ حضرت امام(ره) وسالروز تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نام گذاری شده است.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۷:۵۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین