یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۳۶ق.ظ
::آخرین مطلب 35 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

چهارمین لیگ مناظرات دانش آموزی لارستان به روزهای اوج خود نزدیک می شود

چهارمین لیگ مناظرات دانش آموزی با ابتکار عمل بسیج دانش آموزی لارستان و خانه رشد نوجوان لارستان به روزهای اوج خود نزدیک می شود. امین دلخسته مسئول بسیج دانش آموزی…

چهارمین لیگ مناظرات دانش آموزی با ابتکار عمل بسیج دانش آموزی لارستان و خانه رشد نوجوان لارستان به روزهای اوج خود نزدیک می شود.

امین دلخسته مسئول بسیج دانش آموزی لارستان در گفتگو با خبرنگار میلاد لارستان در این خصوص اظهار داشت: این مناظرات به عنوان الگویی در سطح استان فارس و کشور با عناوین روز سیاسی و اجتماعی مدتی است که مورد توجه قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه این مناظرات امسال در دو مرحله مدرسه ای و شهرستانی در سطح مدارس لارستان دنبال می گردد افزود: رقابت مرحله مدرسه ای بین دانش آموزان در گروه های سه نفره برگزار شده و گروه های برتر نیز به مرحله شهرستانی راه می یابند.

دلخسته ادامه داد: در حال حاضر مرحله شهرستانی این مناظرات با موضوع “پیشرفت انقلاب اسلامی نسبت به سایر انقلاب های جهان ” دنبال شده و مرحله نهایی آن نیز با حضور مسئولین شهرستانی در تاریخ دوم اسفندماه جاری با موضوع ” شرکت در انتخابات آری یا خیر ” در محل برج علم و فناوری لارستان پیگیری شده و  در آن ۴ تیم مدرسه تیزهوشان متوسطه اول و دوم، مدرسه ی صحبت لاری ، مدرسه ی شهید فراست به مرحله نهایی شهرستانی راه یافته و با هم به رقابت خواهند پرداخت. همچنین گروه های برتر به مسابقات استانی اعزام خواهند شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به مسابقه پاتوژن به همت دبیرستان فرزانگان لارستان نیز اشاره نموده و با بیان اینکه این مسابقات ویژه دانش‌آموزان پایه نهم تا دوازدهم(در قالب گروه های سه نفره) برگزار خواهد شد افزود: این مسابقه با ژانر جنایی- معمایی در روزهای پنجنشبه و جمعه هفته جاری(۳ و۴ اسفندماه) به ترتیب ویژه دختران و پسران برگزار می شود.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۱۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین