دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۰ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

صعود مردان شهید چمران لارستان به لیگ دسته برتر هندبال کشور

شهید چمران لارستان قهرمان لیگ یک هندبال مردان شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فدراسیون هندبال، دیدار نهایی لیگ یک هندبال مردان بین تیم‌های‌ سنگ آهن…

شهید چمران لارستان قهرمان لیگ یک هندبال مردان شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فدراسیون هندبال، دیدار نهایی لیگ یک هندبال مردان بین تیم‌های‌ سنگ آهن بافق و شهید چمران لارستان برگزار شد که نماینده استان فارس توانست در یک بازی نزدیک و تماشایی با نتیجه ۲۸_۲۹، سنگ آهن بافق را شکست دهد و قهرمان این دوره از رقابت‌های لیگ دسته اول مردان کشور شود.

نیمه اول این دیدار با نتیجه ۱۶_۱۴ به سود شهید چمران لار پایان یافت و در نیمه دوم دو تیم پایاپای و با نتیجه نزدیک کار را دنبال کردند ولی این بازیکنان لارستان بودند که با تجربه بالاتر و حفظ نتیجه با یک گل بازی را به پایان رسانده و قهرمان لیگ دسته اول این فصل شدند.

این دو تیم با راهیابی به دیدار نهایی لیگ یک، جواز حضور در فصل آینده لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور را نیز کسب کردند.

لازم به ذکر است با توجه به عدم حضور تیم آلومینیوم مهدی رسالت اراک در دیدار رده‌بندی، شهرزاد لارستان دیگر نماینده استان فارس در این دوره از مسابقات به مقام سوم رسید.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۵:۲۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین