سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۰۷ب.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

دانشمندان آینده، از مرکز مهارتهای بالینی دانشکده پرستاری حضرت زینب (س) لارستان بازدید نمودند

 دانش آموزان پایه پنجم دبستان پسرانه شاهد فرزاد بنی زمان لار، با همراهی مسئولین خود، در قالب برنامه راهیان پیشرفت، با هدف آشنایی با محیط دانشگاه، آزمایشگاه ها و رشته…

 دانش آموزان پایه پنجم دبستان پسرانه شاهد فرزاد بنی زمان لار، با همراهی مسئولین خود، در قالب برنامه راهیان پیشرفت، با هدف آشنایی با محیط دانشگاه، آزمایشگاه ها و رشته های پزشکی و پیرا پزشکی، تقویت روحیه علم دوستی، ایجاد انگیزه و پرورش تفکر خلاق، از مرکز مهارت های بالینی دانشکده پرستاری حضرت زینب (س) لارستان بازدید کردند.

این گروه از دانش آموزان، ضمن بازدید از آزمایشگاه اتاق عمل، با لباسهای ویژه اتاق عمل، همچنین اهمیت کار استریل در این بخش آشنا شدند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از وبدا لارستان، دکتر مریم عبدالهی، معاون آموزش، تحقیقات و فناوری دانشکده در این زمینه اظهار داشت: همزمان با تدوین برنامه های جدید وزارت بهداشت با هدف آشنایی دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی، با محیط های دانشگاهی و رشته های پزشکی و پیراپزشکی، مجموعه علوم پزشکی لارستان در دو دانشکده پرستاری لار و بهداشت اوز، بصورت سالانه میزبان گروه های مختلف دانش آموزان مفاطع مختلف تحصیلی در سطح منطقه و حتی شهرستان های همجاور می باشد.

معاون آموزشی ضمن اشاره به استقبال دانشکده از برنامه های دانش آموزی عنوان کرد: مجموعه علوم پزشکی لارستان با دارا بودن ده رشته فعال، کتابخانه های مجهز، آزمایشگاهای بروز، همراه با تجهیزات پیشرفته و مرکز آموزش مهارت های بالینی، این امکان را دارد که دانش آموزان علاقه مند را با رشته های موجود آشنا سازد و کمک شایانی به انتخاب رشته تحصیلی در سطح دانشگاه و آینده شغلی این عزیزان نماید.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۴ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۳:۲۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “دانشمندان آینده، از مرکز مهارتهای بالینی دانشکده پرستاری حضرت زینب (س) لارستان بازدید نمودند”

  1. حسام دیبا گفت:

    دانشگاه لار را باید در شیفت شب هم فعال کرد در رشته های پزشکی و داروسازی … البته با حالت شهریه ای ماهی ۵۰ میلیون از انها اخذ شود و با بودجه حاصل ، دانشگاه های دیگری در لار ساخته شود ….. بهتر است دانشگاه از ۸ تا ۱۲ شب فعال باشد

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین