شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۳۷ق.ظ
::آخرین مطلب 2 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

هفته چهارم خردادماه 1380 – شماره 188 (هفتم تيرماه شهادت نورافشانان و افول ظلمت)

سال ۱۳۶۰ شمسى است حدود دو سال و چند ماه از پيروزى انقلاب اسلامى ايران گذشته است دشمن بعثى كه بوسيله استكبار و ايادى آن تا دندان مسلح گرديده براى…

سال ۱۳۶۰ شمسى است حدود دو سال و چند ماه از پيروزى انقلاب اسلامى ايران گذشته است دشمن بعثى كه بوسيله استكبار و ايادى آن تا دندان مسلح گرديده براى نابودى اسلام و انقلاب نوپاى آن از زمين و هوا و دريا به ايران حمله‏ور شده است. نيروهاى بسيج و سپاه تازه تأسيس شده‏اند نيروهاى ارتش با مشكلات داخلى و مسائل انقلاب مواجه است. رياست قوه مجريه ايران بوسيله كسى است كه به نيروهاى مردمى وقعى نمى‏گذارد و از ارتش نمى‏تواند استفاده كند. از مسائل نظامى سر در نمى‏آورد و بوسيله منافقين و جمعى معاند و مخالف محاصره شده است و سخن دلسوزان و زجركشيده‏ها و رنج‏ديده‏هاى انقلاب را به بهانه غير علمى و غير تخصصى بودن به تمسخر گرفته است. خرمشهر بوسيله نيروهاى بعثى اشغال شده است.
 رئيس‏جمهور در اتاق دربسته با كولر گازى به قول خودش براى جلوگيرى از سقوط دزفول مى‏انديشد وقتى به او مى‏گويند بايد براى بيرون راندن دشمن از محاصره آبادان كار كنيم مى‏گويد آبادان رفته است بايد براى دزفول چاره‏اى انديشيد. رهبر دورانديش و عظيم‏الشأن انقلاب با دقت، تيزبينى و صبورى جريان را زير نظر دارد بين قوه مقننه و قضائيه و مجريه بخاطر كج‏انديشيهاى بنى‏صدر اختلاف شدت يافته امام)ره( براى جلوگيرى از تفرقه جلسه‏اى را تشكيل مى‏دهد… بنى‏صدر تصميم گرفته ديگران را از صحنه بيرون كند و خود يكه‏تاز ميدان باشد. جلسه بى‏نتيجه پايان مى‏يابد. مجلس به عدم كفايت رئيس‏جمهور رأى مى‏دهد رهبرى اشراف او  بر ارتش را از او مى‏گيرد مقدمه محاكمه نامبرده فراهم مى‏شود اما با همكارى گروه خيانتكار منافقين خلق بوسيله يك هواپيما با لباس مبدل از ايران فرار مى‏نمايد و در فرانسه استقرار مى‏يابد رهبرى مردم، مجلس، قوه قضائيه براى انسجام به وضعيت كشور يكدل و يك زبان مى‏شوند شهيد رجايى از سوى مردم به عنوان رئيس‏جمهور انتخاب مى‏گردد. برخى از نمايندگان مجلس و بعضى از سران قوه مقننه و رئيس قوه قضائيه براى سر و سامان دادن به مملكت جلسه‏اى در سرچشمه تهران محل دفتر حزب جمهورى اسلامى تشكيل مى‏دهند. منافقين كينه‏توز با مواد منفجره دفتر حزب را به انفجار مى‏كشند و ۷۲ تن به عدد شهداى كربلا به شهادت مى‏رسانند و ۷۲ شهيد داده ايران را عزادار مى‏نمايند.
 در آن روز لارستان علاوه بر عزاى عمومى كه داشت دو تن از فرزندان خود يعنى مهندس معتمدى و شهيد نصيرى‏لارى را به خيل شهداى انقلاب تقديم داشت و خود در غم اين عزيزان به سوگ نشست.
 اكنون ۲۰ سال از آن حادثه خونبار مى‏گذرد و در اوايل تيرماه جارى مردم و فرماندارى شهرستان سيرجان محل اقامت شهيد حاج‏مهدى نصيرى لارى براى تجليل از آن بزرگوار گردهمايى را تشكيل داده‏اند كه ضمن تقدير و تشكر از دست‏اندركاران مى‏افزاييم كه:
 تكريم از بزرگان و افتخارآفرينان جبهه نبرد حق عليه باطل تكريم از حق و وسيله سرخوردگى باطل است.
 جريان هفت تير نشان داد كه آمريكا خواهان نابودى اسلام و محو انقلاب اسلامى و زدن بازوان رهبر بالاخره هلاكت مسلمين ايران است. اما خداوند چيز ديگر براى ملت اراده كرده بود آن اينكه اين ملت بماند و سرافراز به پيش تازد و خصم بدسگال را به زباله‏دانى تاريخ بيندازد.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱:۲۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین