شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۲۶ب.ظ
::آخرین مطلب 29 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

بررسی مراحل احداث ساختمان دانشگاه علوم پزشکی لارستان+تصاویر

میلاد لارستان: مسئول پیگیری احداث پردیس دانشگاه علوم پزشکی لارستان از پیشرفت مناسب کار خبر داد و خواستار مشارکت سایر خیرین برای تکمیل هر چه بهتر این پروژه علمی شد.

مسئول پیگیری احداث پردیس دانشگاه علوم پزشکی لارستان از پیشرفت مناسب کار خبر داد و خواستار مشارکت سایر خیرین برای تکمیل هر چه بهتر این پروژه علمی شد.

به گزارش میلاد لارستان؛ در عصر یکی از روزهای بهاری تیم توسعه و تحلیل روزنامه و سایت میلاد لارستان با همراهی محسن احمدی مسئول پیگیری احداث دانشگاه علوم پزشکی لارستان از این پروژه عظیم خیرساز دیدن و در جریان کم و کیف آن قرار گرفتند.

در این بازدید، احمدی با اشاره به اینکه در مجموع ۵۶ هکتار زمین برای احداث دانشگاه علوم پزشکی لارستان واقع در پشت بیمارستان امام رضا(ع) شهر لار در نظر گرفته شده است، اظهار داشت: طبق توافقات صورت گرفته با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مقرر شده است ساختمان های این دانشگاه توسط خیرین ساخته شود.

وی با تقاضا از خیرین لارستانی مقیم داخل و خارج از کشور برای مشارکت همه جانبه در این پروژه عظیم علمی و عام المنفعه، افزود: با احداث این دانشگاه، برکات آن به اشکال مختلف بهداشتی، درمانی، علمی، اقتصادی و غیره تمام مناطق لارستان را در بر خواهد گرفت.

مسئول پیگیری احداث پردیس دانشگاه علوم پزشکی لارستان با تقدیر از خیرینی که با همت بالای خود تاکنون باعث پیشرفت مناسب این پروژه شده اند، تصریح کرد: بلوار ورودی دانشگاه علوم پزشکی لارستان به طول ۵۰۰ متر رفت و برگشت با هزینه ای بالغ بر ۶۰۰ میلیون تومان توسط ورثه مرحوم ابراهیم پورحسین ساخته شده است و کار روشنایی آن نیز توسط اداره برق لارستان انجام شده است.

daneshgah larestan 08

احمدی از آماده سازی یک سوم مسیرهای دسترسی سایت پردیس دانشگاه علوم پزشکی لارستان خبر داد و خاطر نشان کرد: ساختمان های آموزشی شامل دانشکده پرستاری و مامایی با هفت هزار متر مربع زیربنا توسط ورثه حاج زین العابدین راستی لاری در حال احداث است.

daneshgah larestan 01

daneshgah larestan 04

وی با بیان اینکه برای دانشگاه علوم پزشکی لارستان سه خوابگاه با متراژ ۳ هزار و ۲۰۰ متر مربع پیش بینی شده است که فاز نخست آن توسط حاج علیرضا رضویان احداث خواهد شد، گفت: دو خوابگاه دیگر، منتظر مشارکت سایر خیرین است.

daneshgah larestan 03

مسئول پیگیری احداث پردیس دانشگاه علوم پزشکی لارستان با اشاره به اینکه کار طراحی نقشه ساختمان سلف سرویس با متراژ ۱ هزار و ۸۰۰ متر مربع به اتمام رسیده است، افزود: برای انجام این پروژه، به طور تقریبی یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بودجه نیاز است.

احمدی با بیان اینکه ساختمان استادسرا با متراژ ۱ هزار و ۲۷۰ متر مربع توسط ورثه مرحومان عبدالحسین و علی اکبر بهارستانی در حال احداث است، تصریح کرد: این ساختمان شامل سالن پذیرایی، ۴ سوئیت و ۸ اتاق تک نفره است.

daneshgah larestan 02

وی با اعلام این خبر که ساختمان ستاد مرکزی در مرحله فنداسیون قرار دارد، ادامه داد: این ساختمان با متراژ ۳ هزار و ۴۰۰ متر مربع توسط ورثه مرحوم محمدباقر راستی لاری در حال احداث است.

daneshgah larestan 05

مسئول پیگیری احداث پردیس دانشگاه علوم پزشکی لارستان بیان کرد: مجموعه فرهنگی – مذهبی و مسجد دانشگاه نیز با ۸۰۰ متر زیربنا توسط یکی از خیرین که حاضر به فاش شدن نامش نشد به نمایندگی مصطفی شهلایی در حال ساخت است.

daneshgah larestan 06

daneshgah larestan 07

احمدی با اشاره به اینکه بودجه برق رسانی و آب رسانی از طرف دانشکده علوم پزشکی لارستان تأمین شده است، یادآور شد: یک دستگاه پل دو دهنه نیز توسط خیرین حاج ناصر طالبان و مرحوم پورحسین با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان ساخته شده است.

وی در پایان با تشکر از خیرین مشارکت کننده در این پروژه خداپسندانه و ماندگار، گفت: از همشهریان عزیز تقاضا داریم برای به سرانجام رسیدن این طرح بزرگ و مهم کمک های خود را به شماره حساب ۱- ۱۲۳۹۹۰ – ۱۰ – ۶۳۸ نزد بانک ایران زمین واریز نمایند.

مسئول پیگیری احداث پردیس دانشگاه علوم پزشکی لارستان در پایان گفت: این آمادگی وجود دارد تا با معرفی یک یا چند خیر و نیکوکار، کار احداث یک یا چند پروژه را به این عزیزان واگذار کرد تا پروژه ها به صورت مشارکتی و با سرعت بیشتری انجام شود.

عکس: کیوان فتحی

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۶:۳۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین